וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית ירושלים: "בית"ר לא אטרקטיבית, היא לא מכבי תל אביב או מכבי חיפה"

3.1.2020 / 13:25

על רקע האכזבה של בית"ר מטדי ומחשבות העזיבה, מנכ"ל העירייה איציק לארי התייחס לפרשה: "אין לבית"ר אף שחקן שעוצרים ברחוב". ועדיין, יש לו מסר אופטימי: "לא מאמין שיעזבו את טדי"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

על רקע האכזבה של בית"ר ירושלים מאצטדיון טדי והמחשבות לעזוב אותו לטובת אצטדיון ביתי אחר באיזור המרכז, מנכ"ל עירית ירושלים איציק לארי טוען: הקבוצה כבר לא אטרקטיבית כבעבר. לארי התייחס היום (שישי) לסוגייה בראיון לרדיו ירושלים בתכנית "בדרך למגרש", ואמר ש"לתלות הכל בעבודות הרכבת הקלה זה לא נכון. צריך לזכור שבסופו של דבר העבודות האלה יביאו לכך שטדי יהיה האיצטדיון הנגיש ביותר בארץ והתוצאות יהיו מדהימות. בנוסף, טדי הוא איצטדיון מיושן והאתגר שלנו הוא להפוך אותו גם לאיצטדיון מודרני וחדיש על כל המשתמע מכך - תאי צפייה, מערכות תאורה וכריזה, שדרוג חדרי ההלבשה וחדרי האירוח, מערכות לדים, ועוד ועוד. זה אתגר גדול, טדי מתחרה מול סמי עופר ובלומפילד שהם איצטדיונים חדשים, אבל נעשה הכל".

לארי טוען שהעירייה תשקיע מאמצים גדולים כדי לשפר את הנגישות לטדי. "בלומפילד הוגדל ל-30 אלף מקומות, אבל הוא האיצטדיון הכי פחות נגיש בארץ. אנחנו נותנים מענה של שאטלים מכל המקומות המרכזיים בעיר. ראש העיר הנחה שאפילו נוסיף שאטלים מתוך השכונות עצמן לטדי כדי להקל על האוהדים".

לגבי הקהל שמגיע מחוץ לירושלים אמר: "זה אתגר שלנו ושל בית"ר להגביר את המודעות לשאטלים. זה עניין של חינוך, מודעות והסברה. גם בית"ר בימים הגדולים שלה לא היתה מביאה הרבה קהל נגד רעננה. תרבות הפנאי השתנתה, הקהל יותר מפונק. במכבי תל אביב שבוע שעבר יותר ממחצית מהמנויים לא הגיעו בגלל מזג האוויר".

שחקני בית"ר ירושלים מתחממים, ברקע היציעים הריקים של אצטדיון טדי. ברני ארדוב
הקהל לא מגיע בהמוניו, אבל מה הסיבה? אצטדיון טדי/ברני ארדוב

לארי הוסיף: "אם היה מחר משחק עונה נגד מכבי תל אביב או מכבי חיפה, יש למישהו ספק אם טדי היה מלא? בבית"ר מבינים עכשיו שצריכים לשווק את זה בצורה אחרת. בית"ר היום לא אטרקטיבית, אין שחקנים שעוצרים אותם ברחוב, היא עדיין לא פקטור כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה. מכבי חיפה אחרי שלוש אליפויות רצופות בקרית אליעזר מכרה 7,000 מנויים, נפתח האצטדיון החדש והיא מכרה 20 אלף. הכל זה שיווק ונוחות של הקהל. רוצים לבוא עם הילד בכיף, והנתונים אגב דומים גם לגבי באר שבע".

על האפשרות שבית"ר תעזוב את טדי אמר: "זה הגיע לאזנינו. ביקשתי דיון דחוף עם בית"ר בנושא כדי לבוא לקראתם. כל מה שנוכל לעשות בעיריית ירושלים עבור בית"ר אנחנו נעשה - הן בתמיכות, הן בשדרוג האצטדיון, בשאטלים, בעזרה בשיווק מוגבר, נעשה הכל. אני לא מאמין שבית"ר תעזוב את טדי, זה אחד האצטדיונים הטובים בארץ".

עוד בוואלה!

בקשתה של הפועל תל אביב לדיון נוסף נדחתה, קנסות לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מנכ"ל מועצת ההימורים, איציק לארי. ברני ארדוב
"נעשה הכל כדי לסייע". איציק לארי/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת, 19:50, ספורט 4) את עירוני קרית שמונה ותחפש ניצחון רביעי ברציפות, בתקווה שאחרי משחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב הפער מהמקום הראשון יצטמצם. "צריך לעשות את העבודה נגד קרית שמונה ולקוות שמכבי תל אביב לא תנצח. משם נחשוב מה הלאה", אמרו שחקנים בקבוצה.

למרות ההצלחה על כר הדשא, מה שהעסיק את המועדון השבוע הן השיחות סביב המעבר מאיצטדיון טדי. בעירית ירושלים לא אהבו חלק ממהתבטאויות בימים האחרונים ואף הבהירו זאת לאנשי בית"ר. בבית"ר ציינו כי היחסים עם העיריה ועם חברת "אריאל" שנותנת שירותים הם מצויינים, אך הוסיפו: "היחסים טובים, אבל עדיין העסק שנקרא בית"ר ירושלים לא יוכל להתקיים עם הסיטואציה הנוכחית של טדי. או שיהיה שינוי קיצוני, או שלא נוכל להמשיך בו".

גם למשחק מחר נגד קרית שמונה לא נמכרו יותר ממאות כרטיסים בודדים, אך הצפי הוא שכמה אלפי אוהדים ירכשו כרטיסים ברגע האחרון. "הקהל מאוד אוהב את מה שהוא רואה מהקבוצה בימים אלה, אבל אם היינו משחקים במושבה משחק כזה, הכרטיסים היו אוזלים מזמן. אלפים היו מנסים להשיג בטלפון את משרד הכרטיסים", אמרו במועדון. "אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד על טדי, הרבה מעבר להכנסות. כל המותג וההתקדמות של העסק תקועים בגלל זה".

רק מחר יחליט רוני לוי סופית עם איזה הרכב לפתוח. ליוואי גרסיה התאושש מהפציעה אולם בצוות המקצועי מתבלטים אם לפתוח איתו משום שרק אתמול חזר לאימונים. אם לא יפתח, לירן רוטמן או שלום אדרי יחליפו אותו. דן איינבינדר ופרדי פלומן המוצהבים ייעדרו. אופיר קריאף יפתח בהרכב על חשבון איינבינדר ואילו אנתוני וארן ימשיך לשחק בחוד ההתקפה כששלומי אזולאי מוסט לכנף.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, טל בן חיים, דיוגו ורדאסקה, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, גדי קינדה, שלומי אזולאי, ליוואי גרסיה, אנתוני וארן.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
רוני לוי מתלבט. ליוואי גרסיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully