וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל ת"א לאוהדים: "אי העמדה לדין = מנויים ב-500 שקל"

3.1.2020 / 12:27

אחרי אירועי הדרבי והעונשים, הנהלת המועדון פנתה לאוהדים: "אם לא נעמוד לדין עד תום העונה, מחירי המנויים לשערים 4-5 יופחתו"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

אחרי שבית הדין העליון של ההתאחדות דחה את ערעורה של הפועל תל אביב כנגד העונש החמור שקיבלה בעקבות אירועי הדרבי, עונש שכולל בין היתר שלושה משחקי רדיוס. הנהלת הקבוצה פנתה ברשתות החברתיות לאוהדי הקבוצה ושיגרה לעברם מסר לקראת ההמשך, כולל הבטחה מפתיעה להפחתה במחירי המנויים לשערים 4-5 במידה שהקבוצה לא תעמוד יותר לדין העונה.

בהודעה שהוציאה המועדון נכתב: "בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי המועדון נענש בחומרה, כאשר בית הדין פסק שלושה משחקי רדיוס בפועל, סגירת שערי 4-5 לשני משחקים וקנס של 50,000 שקלים. ענישה זו מצטרפת לעוד 8 (!) הרשעות קודמות בבית הדין - ושתי העמדות לדין נוספות, העתידות להתקיים בשבוע הבא"

אבוקות ביציע של אוהדי הפועל תל אביב, דרבי. ניב אהרונסון
אי העמדה לדין שווה הפחתה במחירי המנויים. אוהדי הפועל תל אביב בדרבי/ניב אהרונסון

"אין צורך להסביר עד כמה אירועים אלימים כמו השלכת חפצים, שירי שואה, התנהגות בלתי הולמת והתפרעויות - גורמים למועדון נזק תדמיתי וכלכלי, פוגעים אנושות במאמצים למציאת רוכש, ביכולת לחזק את הקבוצה מקצועית ובנוסף, גורם לאוכלוסיות רבות להדיר את רגליהם ממגרשי הכדורגל. המועדון, עובדים, אוהדים, הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים - אחד הם. במטרה לאחד את כולנו מאחורי הקבוצה ומשימותיה הרבות בהמשך העונה - ולשים סוף למקרי האלימות, החלטנו לנקוט בגישה שונה. אנו מתחייבים בפני האוהדים כי במידה שהמועדון לא יעמוד לדין עד תום העונה, מנויי שערים 4-5 באצטדיון בלומפילד יימכרו בעונה הבאה במחיר של 500 שקלים בלבד.

"אנו פועלים מתוך אמונה אמיתית כי לאוהדי הפועל אין אינטרס לפגוע במועדון היקר שלנו. בתקווה כי אותו אדם המשליך חפצים, שר שירים לא הולמים או מבצע פעולה כלשהי שדינה העמדה לדין, הוא פוגע קשות בתדמית המועדון וביכולותיו הכלכליות, על כל המשתמע מכך, כמו גם בחבריו ליציע".

עוד בוואלה!

בקשתה של הפועל תל אביב לדיון נוסף נדחתה, קנסות לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully