וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקאפ ספרדי: ריאל מדריד פוגשת את ולנסיה בחצי הגמר הראשון

המפגש בסעודיה יהיה הראשון במפעל שמתקיים מחוץ לספרד כשלראשונה הטורניר ייערך במתכונת פיינל פור. העטלפים יגמלו לבלאנקוס על מפגש הליגה האחרון?

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח

מפגש חצי גמר הסופרקאפ הספרדי הראשון בין שניים ייערך מחר (רביעי) לראשונה מחוץ לאדמת ספרד כשריאל מדריד תפגוש בעיר ג'דה שבערב הסעודית את מחזיקת גביע המלך, ולנסיה. בנוסף, מדובר בפעם הראשונה שבמפעל נוטלות חלק ארבע קבוצות, כשהשנה מתחרות בטורניר האלופה (ברצלונה), מחזיקת הגביע (ולנסיה), סגנית האלופה (ריאל מדריד) ופיינליסטית הגביע (היות ומדובר בברצלונה, הכרטיס ניתן לקבוצה שסיימה הכי גבוה בליגה שאינה אחת משלוש הקבוצות שצויינו - אתלטיקו מדריד).

הבלאנקוס מגיעים למשחק לאחר שפתחו את השנה החדשה עם 0:3 על חטאפה בחוץ, כשהיא מנצלת את המעידה של ברצלונה בסוסיאדד כדי להיצמד אליה בפסגת הליגה הספרדית עם אותו מספר נקודות. גארת' בייל (מחלה), אדן הזאר וקארים בנזמה (פציעות) לא יצאו עם הקבוצה לערב הסעודית, והמאמן זינדין זידאן צפוי לתת הזדמנות לשחקנים שמיעטו לשחק בתקופה האחרונה ובכלל, כמו חאמס רודריגס, לוקה יוביץ' ומריאנו דיאס כשגם הצעירים ויניסיוס ורודריגו יחכו להזדמנות שלהם.

בצד השני, השחקים של אלברט סלאדס לא הפסידו כבר יותר מחודש מאז ה-2:1 מול בטיס בנובמבר, וירצו לגמול לריאל על שער השוויון שספגו מרגלי קארים בנזמה בתוספת הזמן במפגש הליגה האחרון בין הקבוצות שהסתיים ב-1:1. רודריגו הפצוע בברכו לא כשיר למשחק ולא יצא עם חבריו למשחק.

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יקבל דקות? חאמס רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully