וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה פצוע, גם גארת' בייל לא יצא עם ריאל מדריד לסופרקופה

הסקורר הצרפתי צפוי להיעדר כ-10-15 ימים ולא יצא עם הקבוצה לערב הסעודית, שם תפגוש בחצי הגמר את ולנסיה ביום רביעי. בייל הסיר את הווטו לגבי מצבו הרפואי ועשוי להצטרף במקרה של העפלה לגמר

בווידאו: אימון ריאל מדריד

ריאל מדריד הודיעה כי קארים בנזמה סובל מפציעת שריר ברגלו השמאלית והוא צפוי להיעדר כ-10-15 ימים, מה שאומר שגם הוא לא ייצא לסופרקופה בערב הסעודית. הסקורר הצרפתי הצטרף בכך לאדן הזאר וגארת' בייל שלא יוצאים עם הקבוצה לחצי הגמר מול ולנסיה בג'דה ביום רביעי, כאשר הוולשי עשוי להצטרף אם הבלאנקוס יעפילו לגמר שייערך ביום ראשון (מול המנצחת בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד). אגב, בדיוק שנה אחרי שהטיל וטו על פרסום עדכונים רפואיים של המועדון לגביו, בייל אישר לבלאנקוס לעדכן כי זיהום בדרכי הנשימה הוא שמונע ממנו לשחק הפעם.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הסתיים האמברגו. גארת' בייל/רויטרס

בייל, שהשלים 90 דקות בשבת בניצחון החוץ 0:3 על חטאפה, החמיץ כבר 11 משחקים העונה - שבעה בלה ליגה וארבעה בליגת האלופות. בייל יועד לפתוח בהרכב יחד עם בנזמה, שנעדר עד כה ממשחק אחד בלבד (מול אוסאסונה במחזור השישי), אבל כעת זינדין זידאן יצטרך להסתפק ברודריגו, ויניסיוס ולוקה יוביץ' בחלק הקדמי.

לעומת המושבתים, חאמס רודריגס החוזר מפציעה זומן לסגל וגם ברהים דיאס ומריאנו דיאס מצטרפים, חרף העובדה שהם צפויים לעזוב בינואר. לוקאס ואסקס ומרסלו התגברו על הפציעות ויעמדו גם הם לרשות זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully