וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי העונה הזו כבר תיגמר? המשבר הגדול של הפועל באר שבע

6.1.2020 / 7:11

"הרגע הקשה מכולם", "כולם כבר רוצים שהעונה הזו תיגמר", "אין מספיק כישרון": האדומים שבורים אחרי ההפסד להפועל תל אביב, אך בכר לא מתכוון לזעזע

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: מאור מליקסון מודיע על פרישה

עיקרי הדברים:

- תחושות קשות בהפועל באר שבע אחרי ההפסד להפועל תל אביב. "מתים שהעונה הזו כבר תיגמר"
- ברק בכר מתקשה לייצב את הקבוצה. מקורב אליו מעיד: "זו תקופה מאוד קשה עבורו"
- למרות האכזבה, בכר ימשיך לתת גב למרבית השחקנים שפתחו בהפסד
- ביקורת על הכרטיסים הצהובים של בן ביטון ומיגל ויטור
- פאוליניו יהיה בסגל לרעננה בשבת

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מחכים שהעונה תיגמר. שחקניה המאוכזבים של הפועל באר שבע בסיום/דני מרון

1. עונה מתישה, ייאוש אינסופי

אכזבה עצומה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב. "היו הרבה רגעים קשים לצערנו העונה, אבל זה הקשה מכולם כי זה כבר מייאש", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "זו עונה מעייפת ומתישה והתחושה היא שאנחנו רק בחודש ינואר, אבל כולם כבר רוצים שהעונה הזו תיגמר". בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום החיובי שנפתח במשחק הגביע מול מ.ס. אשדוד ונמשך בשני הניצחונות בליגה על הפועל חדרה ואשדוד ואפילו העזו לפנטז על חזרה למאבק האליפות מאחר שלמכבי תל אביב מצפים שני משחקים מול השנייה מכבי חיפה והשלישית בית"ר ירושלים במחזור הקרוב. במועדון היה מי שקיווה שהפועל באר שבע תדע לנצח את הפועל תל אביב ובשבת הבאה את הפועל רעננה, לצבור שש נקודות ולהיצמד לצמרת הגבוהה. "אי אפשר להיות תלויים כל משחק במוטיבציה ובגישה של השחקנים", אמר גורם בקבוצה. "כל מחזור צריך להתפלל שהשחקנים יבואו נחושים ודרוכים. הקבוצה הזו תלויה בהקרבה, חשק ורוח קרב וזה לא מספיק. אין מספיק כישרון וכשאתה תלוי באיזה יום יקומו השחקנים, אתה לא יכול לבנות משהו לטווח הארוך".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
בתקופה קשה, אך לא מתכוון להרים ידיים. בכר/דני מרון

2. בכר לא מצליח להוביל ליציבות. "זו תקופה מאוד קשה עבורו"

המאמן ברק בכר בא לדבר בסיום המשחק עם התקשורת כי זה מה שהוא מחוייב לעשות, אבל ניכר בו שהמצב כבר מתחיל להיות קשה מנשוא עבורו. מי שהיה רגיל להצלחות כבירות, מוצא את עצמו כבר עונה וחצי מסביר ומתרץ ומדובר ברגעים מאוד לא פשוטים עבור מי שהומלך כאן על ידי רבים, כולל מבקריו הנוכחיים, לאחד מגדולי המאמנים שידע הכדורגל הישראלי. בכר לא מתכוון להרים ידיים וכעת הוא חידד את המטרות: לשחק יותר טוב, להשיג כרטיס לאירופה ולזכות בגביע המדינה. כל עוד אלונה ברקת תאמין בו ותיתן לו את הגב, הוא ינסה לעשות את המקסימום שלו כדי לעמוד במשימות הללו וזה הולך ונהיה קשה יותר משבוע לשבוע כי הפועל באר שבע לא מצליחה לייצר רצף של הצלחות. "ברק יודע שהוא לא עומד במשימה וזה מאוד קשה לו", אמר גורם המקורב אליו. "זה נורא להיות בעמדה של מישהו שהמליכו ופתאום לחטוף ביקורות וקריאות להתפטר. אלה רגעים מאוד קשים עבורו".

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
למרות ההפסד, בכר לא ישנה את ההרכב. שמיר/דני מרון

3. לא צפויה מהפיכה נוספת בהרכב ובשיטה

למרות הכעס והתחושות הקשות במועדון, בכר לא מתכוון לנקוט בשיטה שאפיינה אותו לא פעם העונה והוא לא יבצע מהפך נוסף בהרכב, אלא ינסה להתבסס גם במחזור הקרוב מול הפועל רעננה על מרבית השחקנים שאיכזבו בהפסד וגם ימשיך עם מערך שלושת הבלמים. בכר הדף את הביקורת בדבר הצבת שלושה בלמים נגד חלוץ אחד של הפועל תל אביב. "גם במשחקים אחרים העונה כשהשיטה הזו עבדה, שיחקנו מול חלוץ אחד. אין קשר בין הדברים", אמר בכר. "אם אתה עושה את הדברים נכון ומשחק טוב, אז השיטה הזו נהדרת גם אם מולנו משחק חלוץ בודד. אני לא חושב שאנחנו צריכים עכשיו שוב לעשות מהפך, אלא דווקא לחזק את השחקנים ולהחדיר במי מהם שמגיע לו עוד ביטחון כי השחקנים איבדו את הביטחון בפיגור והפסיקו לעשות את הפעולות כמו שצריך".

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
ייעדר מהמשחק החשוב. ביטון/דני מרון

4. בן ביטון ומיגל ויטור לא יכולים לשחק בגביע המדינה

בקבוצה התאכזבו מהקפטן בן ביטון ומהבלם הוותיק מיגל ויטור שלא ידעו לשמור על עצמם וספגו כרטיס צהוב חמישי שימנע מהם מלשחק בגביע המדינה בעוד שבוע וחצי נגד מכבי נתניה. הכרטיס הצהוב של ביטון היה יכול להימנע בקלות שכן הוא קיבל אותו אחרי שזעם על החלטה של השופט זיו אדלר בעניין חנן ממן. ביטון הגיע בריצה לעבר האירוע וסינן מלים לעבר אדלר בעטיין הוא קיבל את הכרטיס הצהוב שמונע ממנו השתתפות במשחק הגביע החשוב. "נבדוק את הדברים במועדון", אמרו בקבוצה. "הצהובים האלה של בן ומיגל היו מיותרים ואפשר היה להימנע מהם".

פאוליניו שחקן הפועל באר שבע עם מנהל הקבוצה אביתר אילוז. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
ירענן את החלק הקדמי? פאוליניו/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

5. החלון נפתח, פאוליניו יירשם

עם פתיחת חלון ההעברות מחר, תרשום הפועל באר שבע את החלוץ הברזילאי פאוליניו שמתאמן בשורותיה כבר זמן רב ומחכה לרגע שהוא יוכל לשחק. פאוליניו אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בשבת מול הפועל רעננה. השוער הליטאי ארנסטוס שטקוס צפוי להמשיך להיעדר עקב פציעה וגם כשירותו של לואי טהא מוטלת בספק. בן שהר יחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully