וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הלכנו שני צעדים אחורה, אנחנו לא מספיק טובים"

5.1.2020 / 22:25

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב מאוד אחרי ה-1:0 להפועל תל אביב: "אנחנו צריכים להוציא הרבה יותר מהסגל הנוכחי". בן ביטון ומיגל ויטור יחמיצו את משחק הגביע מול מכבי נתניה

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: הודעת הפרישה של מאור מליקסון

הפועל באר שבע ממשיכה להתרחק מהצמרת. הקבוצה של ברק בכר נחלה הערב (ראשון) הפסד ליגה שישי העונה, 1:0 להפועל תל אביב בנתניה, ונותרה הרחק ממקומות 1-3. סטפן ספירובסקי קטע את רצף שלושת הניצחונות של באר שבע עם שער נאה בדקה ה-34 והשאיר את הקבוצה מהדרום במרחק של 11 נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב, שמונה נקודות מהשנייה מכבי חיפה וארבע מהשלישית בית"ר ירושלים. בנוסף, בן ביטון ומיגל ויטור ספגו כרטיס צהוב חמישי שימנע מהם לשחק בשמינית גמר הגביע מול מכבי נתניה בעוד 11 ימים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מתוסכל. ברק בכר/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "התקדמנו ועשינו צעד קדימה בשבועות האחרונים והיום עשינו שניים אחורה. לא הגענו לאף מצב כמעט לאורך כל המשחק. אנחנו לא מספיק טובים וצריכים לראות איך משפרים את זה".

על הסגל של קבוצתו אמר בכר: "התפקיד שלי זה להוציא את המקסימום ממה שיש. אני אמשיך לכוון הכי גבוה. הפסד כזה או אחר לא יגרמו לי לסטות מהדרך. זה הפסד כואב, חזרנו אחורה, אבל נצטרך להיות חזקים ולהגיע מוכנים כבר למשחק בשבת. אנחנו נמשיך ונרצה לשחק כמה שיותר טוב ולהגיע כמה שיותר גבוה בליגה. המטרה היא להיאבק על כרטיס לאירופה. יש גם גביע ונצטרך להגיע לשם בשיא הכוח".

על חלון ההעברות ומה שבאר שבע תקווה להשיג בתקופה הזו, אמר המאמן: "תמיד בינואר יש שינויים, חלק יעזבו וחלק יצטרפו. גם עם מה שיש אנחנו צריכים להוציא הרבה יותר ממה שהוצאנו עד עכשיו".

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ברדה מדבר עם השחקנים אחרי שריקת הסיום/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
אכזבה גדולה אחרי תצוגה רעה מאוד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully