וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה חזר כקפטן אשדוד והצטיין: "התקרית עם אוואט פגעה בי ובמשפחה שלי"

5.1.2020 / 21:05

שבוע אחרי תקרית החילוף עם המאמן המושבת, הקשר פתח את הלב: "תמיד הייתי מחויב". אלי לוי הקדיש את הניצחון לאוואט, ניסו אביטן מתוסכל מה-VAR

עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

מ.ס אשדוד סוף סוף חזרה לנצח הערב (ראשון) כשהביסה 0:3 את הפועל רעננה באצטדיון הי"א, אולם מי שתפס את תשומת הלב בסיום המשחק היה שחקן אחד: רועי גורדנה. הקשר שנכנס כמחליף והוחלף אחרי 13 דקות על ידי רוני אוואט, חזר להרכב על תקן הקפטן של המאמן הזמני אלי לוי, והיה בין המצטיינים על כר הדשא.

בסיום הוא דיבר בכנות על התקרית עם אוואט, שמאז הספיק לעבור צנתור ולהיות מושבת מאימון הקבוצה עד הודעה חדשה.

"אני יודע דבר אחד - אפשר להגיד עליי הרבה דברים לאורך הקריירה, אבל תמיד הייתי מחויב לקבוצה שלי", אמר גורדנה בהתייחס לטענות של אוואט לפני שבוע. "אני לא אלכלך על רוני עכשיו, אני מאחל לו מכאן החלמה מהירה, אבל אמרתי את מה שצריך לכמה אנשים ואני מקווה שנשכח מזה כמה שיותר מהר. זה היה מקרה לא נעים, וגם התגובה שלי יצאה מתוך הלב אחרי שהוחלפתי. אשדוד נתנה לי במה, המועדון תמך בי בלי סוף ומה שהיה לי להגיד אמרתי למי שצריך לשמוע".

שחקני מ.ס אשדוד יעקב בריהון, רועי גורדנה חוגגים עם דין דוד. לירון מולדובן
חזר לחייך. גורדנה, מימין/לירון מולדובן

גורדנה הוסיף: "בכל משחק אני רוצה להוכיח. יש לי עוד הרבה מה לתת, כיף לי על המגרש. ציירו תמונה לא נכונה, אבל מה שקרה בשבוע שעבר פגע בי, במשפחה שלי, בילדות שלי. לא דיברתי עם רוני מאז. אני לא אגיד מה שאני חושב בתקשורת, הייתה לי שיחה טובה עם ג'קי ועם רוני אני לא יודע מה יהיה. אם ייצא לנו לדבר, נדבר. אם לא, נשים את הדברים מאחור. המטרה העיקרית של הקבוצה היא להשתחרר מהתחתית".

המאמן המנצח אלי לוי אמר בסיום: "טוב שהשחקנים נזכרו איך זה לנצח. אני רוצה להקדיש את הניצחון לרוני אוואט, שהשאיר לי קבוצה טובה ומאומנת. אני רק באתי ונכנסתי לנעליים שלו, זה הניצחון שלו. הכל מתגמד לעומת מה שהוא עבר. התגעגעתי לליגת העל, אני אוהב את הליגה, אבל אני מאמין שכל דבר יבוא בזמנו. באתי למלא את המקום של רוני עד שהוא יבוא, ואני בטוח שגם הזמן שלי יגיע"

על רועי גורדנה: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שמי שמתעסק בעבר, אין לו הווה ואין לו עתיד. גורדנה היה מחויב היום, תמיד כשאני רואה אותו הוא מחויב והוא היה מספר 1 במגרש".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס אשדוד הביסה 0:3 את הפועל רעננה והתרחקה מהקו האדום

לכתבה המלאה
מאמן הפועל רעננה ניסו אביטן. לירון מולדובן
כלום לא הולך. ניסו אביטן/לירון מולדובן

המאמן המפסיד ניסו אביטן אמר בסיום: "כמו שזה נראה עד עכשיו, זו לא העונה שלי. כל מה שקורה יכול לקרות, קרה. ה-VAR שם אותי מנטלית במצב לא טוב, כי חשבתי שאנחנו חוזרים למשחק בעשרה שחקנים. כשלא מנצחים כל כך הרבה זמן, זה פוגע בביטחון. נאסוף את עצמנו ונחפש את הדרך למצוא את הניצחון".

על ההגנה: "קרה פה היום משהו אחר, היה משחק שהתהפך לגמרי. אנחנו רוצים לנצח, ולפעמים זה בא על חשבון זה שאתה חושף את עצמך. מבחינה מנטלית יש ל-VAR השלכות, אבל זה היה קרוב והרגיש שכבר חזרנו".

על חלון ההעברות: "אנחנו מחפשים שחקנים שיכולים להתאים לנו. הפתרונות יגיעו מתוך הסגל הקיים, יחד עם כמה שינויים קטנים שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully