וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "זה מתחיל להראות כמו שאני רוצה, שאפו לשחקנים"

5.1.2020 / 22:26

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה בסיום ה-0:1 על הפועל באר שבע: "היינו בבור עמוק ואנחנו יוצאים ממנו לאט לאט". אלטמן: "המטרה היא פלייאוף עליון"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: הודעת הפרישה של מאור מליקסון

אחרי קרוב לתשע שנים ו-13 משחקים, ניר קלינגר סוף סוף יכול לחייך אחרי מפגש הפועל באר שבע. מאמן הפועל תל אביב חגג הערב (ראשון) ניצחון ראשון על באר שבע מאז שעזב אותה באוקטובר 2011 עם 0:1 קטן-גדול באצטדיון נתניה, ועשה עוד צעד איטי אבל בטוח לעבר התברגות בפלייאוף העליון. סטפן ספירובסקי, שעד לא מזמן נראה בדרך החוצה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-34 מבישול של עומרי אלטמן, והעלה את האדומים למקום התשיעי, מרחק שתי נקודות מהפלייאוף העליון.

"אני חושב שזה מתחיל להראות כמו שהקבוצה צריכה להראות", אמר המאמן המנצח בסיום. "אנחנו משחקים יותר חזק, יותר אינטנסיבי. היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל אנחנו לא מתלוננים. סך הכל שלוש נקודות חשובות, ברחנו מהאזור המסוכן". על העובדה שניצח לראשונה את הפועל באר שבע בליגה לאחר 13 משחקי ליגה רצופים: "שמח שניצחתי את הפועל באר שבע לאחר 13 משחקים, זה כנראה מספר מזל. השחקנים התמודדות עם תנאים קשים של גשם שוטף, שיחקנו כדי לנצח ועשינו את זה, אבל אנחנו עדיין בתהליך. היינו בבור עמוק ואנחנו יוצאים ממנו לאט לאט. אנחנו כרגע בדרך להחתים שני שחקנים חדשים, אבל לא תהיה פה איזשהי מהפכה. לפעמים הדלת נפתחת מהרוח, ושחקנים שישבו ביציע ועל הספסל קיבלו הזדמנויות ולקחו אותן. היה מאוד קשה בתקופה האחרונה עם כל המחלות וכל הפציעות. שאפו לשחקנים שעברו את זה כי הם אלה שמשחקים".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לאט לאט יוצאים מהבור. קלינגר/דני מרון
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
סוף סוף ניצח את באר שבע בליגה. ניר קלינגר חוגג/דני מרון

עומרי אלטמן: "הרגשנו מצויין מתחילת המשחק. שלטנו במשחק במחצית הראשונה. לדעתי זה המשחק הכי טוב שלנו העונה. נתנו הכל על המרגש. ניר דיבר איתנו לפני המשחק ואמר שאת המשחק הזה ננצח עם הלב, ואני שמח שעשינו את זה. אנחנו לא מסתירים את זה שהמטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף עליון. שמח שהנקודות מתחילות להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully