וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ההגנה של הלייקרס עלה מדרגה, דראמונד רוצה להישאר בדטרויט

דייויס (8 חסימות), מגי (6) והווארד (5) היו רחוקים חסימה משיא המועדון ההיסטורי, סנטר הפיסטונס: "המשימה שלי בדטרויט - לזכות באליפות"

עריכת וידאו: ניר חן

בניגוד למשחקים אחרים, הלילה (בין ראשון לשני) לוס אנג'לס לייקרס ניצחה את דטרויט בעיקר בזכות לחימה בלתי מתפשרת בצד ההגנתי. למעשה, אנתוני דייויס, ג'אבייל מגי ודווייט הווארד רשמו משחק הגנתי כל כך טוב, שהלייקרס היו רחוקים חסימה אחת בלבד משיא מועדון היסטורי, שנרשם אי שם באפריל 1982. הלילה חסמו שחקני הלייקרס 20 פעמים, בעוד שבאותו משחק ב-1982 חסמו שחקני הקבוצה 21 פעמים.

בכל אופן, מדובר במספר החסימות הגבוה ביותר במשחק ב-NBA מאז טורונטו ראפטורס חסמה 20 פעמים במרץ 2001. "בסך הכול שמרנו על הסל", אמר אנתוני דייויס, שסיים עם 8 חסימות - מספר החסימות הגבוה ביותר לשחקן בקבוצה מאז שאקיל אוניל שחסם 9 פעמים ב-2003. "במשחק הקודם ספגנו למעלה מ-60 נקודות בצבע, ולא היינו מרוצים בכלל. הלילה ניסינו לשפר זאת ואני שמח שהצלחתי", הוסיף הפורוורד, שהיה רחוק שתי חסימות משיא הקריירה שלו.

"הייתי בזון", הוסיף הווארד, שחסם חמש פעמים (למגי היו שש חסימות). "רציתי להטריף את הקהל אחרי ריצה של דטרויט. הקהל היה זקוק למשהו כזה. ראיתי את AD חוסם וזה עשה לי חשק לחסום כמה שיותר זריקות". "שלושת הגדולים שלנו היו נפלאים", אמר פרנק ווגל הנרגש. "החבר'ה האלו היו פשוט בלתי עצירים בתוך הצבע".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס מול שחקן דטרויט פיסטונס אנדרה דראמונד. AP
לא הולך לשום מקום, בינתיים. דראמונד מול דייויס/AP

אנדרה דראמונד לא הולך לשום מקום

* אחרי שדווח כי הסנטר של דטרויט, אנדרה דראמונד בן ה-26, עשוי לעבור בטרייד לאטלנטה, השחקן עצמו מיהר לצנן את השמועות. "אני לא אחד שמוותר מהר", אמר הסנטר. "לא הביאו אותי לכאן בשביל שאעזוב. אם אני מתחיל משהו, אני מנסה לסיים אותו. המשימה שלי בדטרויט היא לזכות באליפות. אני אוהב להיות פה ואשמח להישאר בדטרויט לכל אורך הקריירה שלי".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
נמאס לו. קווין לאב/AP

קווין לאב בדרך לקבוצה חדשה?

* מה עובר על קווין לאב? אחרי עוד תקרית משמעתית, נראה שלקאבס לא יהיה מנוס מלהעבירו בטרייד. בלילה שבין שבת לראשון הגיעו היחסים בין הפורוורד הוותיק לקליבלנד לעוד צומת מכריע: במהלך המשחק נגד אוקלהומה סיטי (הפסד 121:106) לאב לא ניסה להסתיר אפילו במעט את תחושותיו כלפי חבריו לקבוצה, זייף בהגנה באופן מופגן, ו"קינח" בתנועות ידיים מיואשות לעבר קולין סקסטון אחרי שהרכז הצעיר לא מסר לו באחת ההתקפות.

התקרית הגיעה אחרי תקרית אחרת של לאב: על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", יום קודם לכן לאב התעמת מילולית עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן לעיני שחקני ומאמני הקבוצה, במה שהוגדר כ"התפרצות רגשות".

כמו כן, התברר שלאב נקנס ב-1,000 דולר אחרי התפרצות אחרת שלו במהלך משחק נגד טורונטו ב-31 בדצמבר, במהלכו נראה יורד לספסל בכעס ומטיח כיסא לפרקט בעוצמה. על פי צ'ראניה, בין לאב לאלטמן יש מערכת יחסים מתוחה במיוחד לאחרונה, למרות שאלטמן היה מי שהחתים את לאב על הארכת חוזה של 120 מיליון דולר לארבע שנים בקיץ 2018.

לקראת סוף העונה שעברה השניים התעמתו פעם נוספת, ואלטמן איים לקנוס את לאב. בתגובה, כך על פי הדיווח, צעק לאב בחזרה: "לך על זה, יש לי מלא כסף בחשבון בנק".

בשבוע האחרון העלה לאב אף העלה לאינסטגרם פוסט "מחשיד", בו צירף תמונה של דמותו של הג'וקר המרמזת על חוסר שביעות רצונו, כביכול, מהתנהלות של הארגון.

כך או כך, ההתנהלות של לאב גררה ביקורות מהפרשנים בארצות הברית. ביל סימונס ציין ש"קווין לאב עושה כרמלו אנתוני" וצייץ ש"כשמישהו חותם מרצונו על חוזה עתק עם קבוצה שהולכת לבנייה חדשה, ואחרי שנתיים מדבר על זה שהוא לא שמח ורוצה לשמח אצל קבוצה שטוענת לכתר - כולנו צריכים לקרוא לזה 'הכרמלו'. קווין לאב עושה את הכרמלו עכשיו".

פוסט האינסטגרם המדובר של לאב

View this post on Instagram

Mood.

A post shared by Kevin Love (@kevinlove) on

גם קווין אוקונור מ"דה רינגר" כתב ש"אני מבין שקווין לאב מאוכזב להיות בקבוצות מפסידות במשך כל הקריירה מלבד התקופה שבה לברון ג'יימס שיחק איתו, אבל באמת, בן אדם, זו לא הדרך. הקאבס צריכים לשלוח את לאב הביתה. אין סיבה לתת לו לשחק כשהוא משחק ככה".

ואכן, במקרה או שלא במקרה - הקאבס החליטו להוציא את לאב מהסגל למשחק מול מינסוטה הלילה. ההסבר הרשמי של קליבלנד היה שלאב מקבל מנוחה, אולם מטבע הדברים ההחלטה עוררה גל שמועות.

בכל מקרה, ברור שאם לאב יהיה על המדף יהיו עליו לא מעט קופצות, למרות חוזהו הגבוה (נותרו לו למעלה מ-90 מיליון דולר בחוזה לשלוש השנים הקרובות). הפרשנים העריכו אמש ששלוש קבוצות עיקריות שמו את לאב על הכוונת - בוסטון, פיניקס ופורטלנד. כמו כן, הועלתה הספקולציה שיגיע ללייקרס ויתאחד מחדש עם לברון ג'יימס, בטרייד אפשרי על קייל קוזמה.

לברון ג'יימס קווין לאב קליבלנד. רויטרס
יאחדו כוחות? לברון ולאב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully