וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שוב מושך בחוטים? הלייקרס מקשיבים להצעות על קייל קוזמה

על פי דיווחים בארצות הברית, הפורוורד שנמצא ביחסים מורכבים עם ג'יימס עלול להישלח בטרייד בקרוב. פלינקה שוקל בחיוב את ההצעות עליו

עריכת וידאו: ניר חן

אחד השמות החמים בשוק הטריידים בימים האחרונים הוא קייל קוזמה, והערב (ראשון) מגיע אישור ממקור מוסמך: על פי כתב "האתלטיק" סאם אמיק, הלייקרס מוכנים להקשיב להצעות על הפורוורד בן ה-24, והג'נרל מנג'ר רוב פלינקה נחוש להעבירו בטרייד עד הדדליין לטריידים בפברואר.

לעת עתה פלינקה בעיקר מוכן לבדוק את ההצעות, כדי לבדוק האם התמורה שיקבל על קוזמה תהיה מספקת, ותוכל להוסיף ללייקרס צלע שלישית ראויה. מאז פתיחת העונה מצפים בלייקרס שקוזמה יהפוך לסקורר ולכוכב השלישי בהיררכיה אחרי לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, אולם לרוב הוא לא עונה על הציפיות.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, קייל קוזמה. AP
הפעם זה כן ייגמר בטרייד? לברון וקוזמה/AP

בשבועות האחרונים התווסף שיקול נוסף: על פי דיווחים, קוזמה רחוק מלהסתדר עם לברון ג'יימס מחוץ למגרש, ובשבוע שעבר הנושא אף עלה לכותרות בעקבות סדרה של פוסטים אנטי-לברון באינסטגרם על ידי מאמנו האישי של קוזמה.

קוזמה אמר אמש שהוא לא מוטרד משמועות הטריידים, שהחלו לגביו כבר במהלך העונה שעברה כשמועמדותו של אנתוני דייויס עלתה על הפרק. בסופו של דבר הטרייד על דייויס הושלם בקיץ, אולם קוזמה לא היה חלק ממנו. כעת, כך נראה, הוא עשוי להיות חלק מטרייד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully