וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד ניצחון של ליברפול "המדהימה", קלופ מזהיר: "הרצף לא מעניין"

מאמן ליברפול היה מרוצה בתום ניצחונה ה-28 של קבוצתו ב-29 משחקים, אבל התריע: "כלום לא גמור". מאמן שפילד שיבח את ה"אלופה שבדרך": "אני אוהב בהם הכל"

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון פתוח של ריאל מדריד

ליברפול השלימה אמש (חמישי) ניצחון 28 מתוך 29 משחקי הליגה האחרונים, סגרה שנה שלמה ללא הפסד והחזירה את הפער בפסגה ל-13 נקודות הפרש לאחר שגרה 0:2 על שפילד יונייטד בתצוגת תכלית אשר במהלכה החזיקו המייטי רדס בכדור 75 אחוז מהזמן ורשמו את ניצחונתם ה-18 העונה בפרמייר ליג מתוך 19 משחקים.

מאמן ליברפול יורגן קלופ היה מרוצה בסיום: "המטרה הערב לא היתה להגדיל את רצף הניצחונות שלנו, אלא לנצח. כשאתה משחק נגד שפילד יונייטד עליך לשלוט במשחק ולא לשחק יפה. אני חושב שהחזקנו הרבה בכדור ושמרנו טוב, יצאנו למתפרצות ועמדנו נכון - במובן הזה הבחורים עשו עבודה מצויינת היום. אני חושב שהיו לנו כמה מצבים להשיג את השער השני, אבל בסוף זה הגיע והשרה עלינו ביטחון. יש לנו עוד משחק בעוד שלושה ימים, כלום לא נגמר ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו מוכנים למשחק הבא. אני שמח מאוד וגאה בשחקנים ולא לוקח כלום כמובן מאליו, מה שעשינו היום נגד שפילד יונייטד, איך ששלטנו במשחק - זה היה יוצא מהכלל".

מאמן שפילד כריס וילדר אמר בסיום: "לא הצלחנו לעשות כלום הערב. הם עשו הכל. ליברפול זכתה בכל כדור ראשון, כל כדור שני רצה קדימה ואחורה. הם שיחקו בהילוך שלישי היתה בהם את התשוקה והרצון העז לעשות זאת בתוך אלופי עולם, אלופי אירופה וככל הנראה בדרך לאליפות הפרמיירליג. אני אוהב הכל בהם, הם מדהימים". על המשחק של קבוצתו אמר וילדר: "סבלנו קצת מחוסר מזל, השוער שמר אותנו במשחק והיו לנו כמה הזדמנויות".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
גאה בשחקנים. יורגן קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully