וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "מגיע לשחקנים הרבה קרדיט, נלחמנו עד הסוף"

2.1.2020 / 22:38

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו אחרי ההפסד 73:68 לז'לגיריס, יאסיקביצ'יוס: "לא שיחקנו מספיק טוב, אבל העיקר שניצחנו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"יש לנו פציעות, אבל אני לא רוצה לדבר על זה". ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 73:68 לז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון ביורוליג. הצהובים, שנאלצו להסתדר ללא שישה שחקנים וקיבלו 20 נקודות מג'ייק כהן (שיא קריירה שלו ביורוליג) ו-18 מטיילר דורסי, נועלים סיבוב ראשון טוב במאזן 6:11.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "נלחמנו ממש חזק, נתנו את הכי טוב שלנו. כל עוד שלטנו בקצב המשחק, הובלנו ביתרון דו ספרתי, אבל ב-3-2 דקות איבדנו את הריכוז, ובשלב הזה של המשחק ז'לגיריס שיחקה את המשחק הרגיל שלה, עם הלחץ והחטיפות, וההגנה שלה הובילה למשחק המעבר.

"הם נכנסו לקצב ולקחו את ההובלה. בשבילי זה היה חשוב שלא ויתרנו כשהם עלו ליתרון 7, ונלחמנו עד הסוף. החטאנו כמה זריקות מתחת לסל בסוף שיכלו לתת לנו את הניצחון. אני לא שמח כי הפסדנו, אבל שמח כי השחקנים שלנו נלחמו על המשחק הזה. מגיע להם קרדיט על המלחמה עד הסוף, הראינו הרבה אופי".

היווני המשיך ואמר: "יש לנו פציעות, אבל אני לא רוצה לדבר על זה, כי יש לנו סגל ושחקנים שיכולים לשחק חזק מאוד. הראינו את זה על הפרקט. למרות שז'לגיריס הפסידה פה משחקים, היא קבוצה טובה מאוד, ונלחמנו חזק מאוד. אני רוצה לדבר על השחקנים שמשחקים ולא על הפצועים".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
יאסיקביצ'יוס מרוצה מהניצחון, אבל לא מסתנוור מהיכולת/דני מרון

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס אמר אחרי המשחק: "לאורך כל העונה הגיע לנו הרבה יותר ממה שהשגנו ולא הצלחנו לעשות את זה. אני לא בטוח ששיחקנו מספיק טוב כדי לנצח היום, אבל לאורך עונה ארוכה לפעמים אתה לוקח את הניצחון והולך הביתה כדי לעבוד על הדברים. לא היה משחק טוב מדי מבחינתנו, אבל ניקח את זה במיוחד לאור המצב שאנחנו נמצאים בו. הצלחנו איכשהו לשבור את המשחק, מצאנו רכז וקלע, משהו שהיה חסר לנו במחצית הראשונה ולוקאס לקאביצ'יוס שינה את המשחק".

לקאביצ'יוס עצמו, שלהט עם 23 נקודות באחוזים גבוהים, אמר: "התחלנו את המשחק בצורה עצלה וזו הייתה הבעיה במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הרמנו את הרמה שלנו, קלענו כמה זריקות וזה היה המפתח למשחק. חשוב מאוד לקלוע את הזריקות הפתוחות במשחק. שיחקנו אגרסיבי מאוד בהגנה ואני חושב שזה עזר לנו מאוד. כולם מרגישים טוב יותר עכשיו, אנחנו בכושר, כולם קלעו טוב. האווירה הייתה נהדרת אז הקליעות פשוט נכנסו".

זאק לידיי הוסיף: "המפתח היה לשחק חזק, לשעות את הדברים הקטנים, לשים לב לפרטים. לא היה לנו משחק כל כך טוב מבחינה התקפית. לוקא עזר לנו מאוד. אני אסיר תודה על כך. רצינו מאוד לנצח. קיבלנו את האנרגיות מהקהל וזה עזר לנו. אנחנו רק לוקחים הכול משחק אחרי משחק, מתמקדים בדברים הקטנים, מקשיבים למאמן ומנסים להשתפר בכל יום".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב שמטה יתרון 15 והפסידה 73:68 לז'לגיריס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully