וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחק מבורדו וזלצבורג? "מונס דאבור עדיין יכול להפוך לשחקן מפתח בסביליה"

בצרפת טוענים שהסיכוי שיתאחד עם סוזה קלוש, באוסטריה מסבירים שגם האפשרות של קאמבק עוד רחוקה, ורק בספרד משוכנעים: אין לו סיבה לעזוב. דו"ח מצב

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

בווידאו: המחליף בזלצבורג ארלינג הולנד מוצג על ידי בורוסיה דורטמונד

מונס דאבור לאן? ינואר הגיע, והחלוץ הישראלי של סביליה נמצא על פרשת דרכים. מצד אחד, כמות הדקות הזעומה בקבוצתו הספרדית עולה לאט לאט, ומצד שני ייתכן שבקבוצה אחרת הוא יקבל אמון מלא. נראה שלדאבור עדיין יש ביקוש גדול יחסית, למרות ההתחלה המאכזבת של הקדנציה בספרד.

בימים האחרונים דווח שוב על התעניינות מצידה של בורדו, שמדשדשת העונה ומדורגת במקום ה-13 בלבד. בצרפת ניתחו אמש (שלישי) את האפשרויות של הקבוצה להתחזק בחלוץ בכיר, וציינו שאוליבייה ז'ירו שממעט לשחק בצ'לסי הוא "הפנטזיה", למרות ששכרו הגבוה והעניין שהוא מעורר בקרב קבוצות בכירות יותר הופכים את העסקה למסובכת.

שני המועמדים שנמצאים בעדיפות נמוכה יותר מבחינת בורדו שיחקו תחת פאולו סוזה: מונס דאבור ששיתף איתו פעולה במכבי תל אביב, וניקולה קאליניץ' אותו אימן בפיורנטינה. יחד עם זאת, ציינו בצרפת ש"הסיכוי להחתים את דאבור נראה קלוש, כי ספק רב אם יוותר על שכרו וחוזהו הגבוהים, וממילא נראה שהוא לא מתלהב במיוחד מהרעיון לעבור לליגה הצרפתית".

שחקן סביליה מונס דאבור. AP
צרפת ואוסטריה לא מחכות? דאבור/AP

קבוצה נוספת שהוזכרה כמועמדת פוטנציאלית לקלוט את דאבור היא רד בול זלצבורג, שבמדיה פרץ לתודעה. על פי דיווח שפורסם אמש באתר "קאלציו מרקאטו", דאבור עשוי לחזור לזלצבורג על תקן יורשו של ארלינג הולאנד שנמכר לבורוסיה דורטמונד. יחד עם זאת, באתר האוסטרי Spox התייחסו אמש לדיווחים הללו בספקנות, ציינו ש"הדיווח לא נשמע אמין במיוחד", וציינו שזלצבורג נוהגת להחתים שחקנים בגיל ובוותק של דאבור רק לעתים רחוקות מאוד.

אפילו דאבור עצמו התייחס לכך בראיון שהעניק לאותו אתר אוסטרי לפני שלושה שבועות ואמר ש"אם הייתי בן 21 או 22, היה יותר סביר לחזור לזלצבורג. רד בול קבוצה שמתאימה לשחקנים צעירים, ולמרות שאני אף פעם לא אומר 'לא' חד משמעי על שום דבר, קשה לי להאמין שזה יכול לקרות".

ג'ולן לופטגי מאמן סביליה. GettyImages
לאט לאט משתכנע? לופטגי/GettyImages

אז מהן האופציות שנשארו לדאבור? נראה שהאפשרות הסבירה יותר היא ניסיון נוסף להתברג בהרכב של ז'ולן לופטגי בסביליה. גם בתקשורת המקומית סבורים כך, ואמש פורסם באחד מכלי התקשורת של סביליה מאמר שקורא לדאבור להישאר ולהילחם על מקומו.

"דאבור כבר הוכיח ללופטגי שהוא מסוגל לתרום לסביליה", נכתב. "הוא מתחיל לקבל יותר ויותר דקות עם הזמן, במיוחד בליגה האירופית ובגביע המלך, מה שמרמז על כך שעשוי לו להיות תפקיד הרבה יותר מרכזי בחלק השני של העונה בליגה הספרדית. דאבור יכול עדיין יכול להפוך לאחד משחקני המפתח של הקבוצה. לופטגי אמנם מסרב לתת בו אמון, אבל זה עשוי להשתנות בכל רגע כי בקרוב מאוד ייתכן שלא תישאר לו ברירה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully