וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער ספרטה רוטרדם: "נתתי לאריאל הרוש הזדמנות לעקוף אותי, הצ'אנס שלי יחזור"

טים קורמאנס לא מתכוון לוותר על אפודת השוער הראשון בספרטה רוטרדם: "מבין את ההחלטה, אבל אגרום למאמן להחליט אחרת"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

המאבק על המקום בין הקורות של ספרטה רוטרדם מתלהט וטים קורמאנס "מאיים" לגזול את אפודת השוער הראשון מאריאל הרוש, אחרי שאיבד לו אותה בסוף אוקטובר. קורמאנס הורחק אחרי שנגח בשחקן יריב בהפסד לכרונינגן ב-20 באוקטובר והורחק משלושה משחקים. אחרי שחזר, השוער הישראלי כבר תפס בבטחה את המקום בין הקורות עם הופעות מצוינות. המאמן הנק פרייזר אמר ש"שניהם בערך באותה רמה", אבל בינתיים נותן מבטחו בישראלי.

"נתתי להרוש הזדמנות לעקוף אותי", אמר אמש (שלישי) קורמאנס, "גם אני לא הייתי מושיב אותו על הספסל עכשיו. אני מאמין שהצ'אנס שלי יחזור, אני אגרום לזה לקרות. המאמן אמר לי 'הכרחת אותי לקבל את ההחלטה הזו' וזה נכון. עכשיו אני צריך להכריח אותו לקבל החלטה אחרת".

הרוש התראיין אתמול לוואלה! ספורט וסיפר: "מצאתי את עצמי יושב על הספסל ובדקה ה-85, במצב של 0:0, מסתכל לשמיים שם בהולנד וצועק לעצמי: 'אבא שבשמיים אני אוהב אותך. הכל לטובה'. המצב שלי באותו רגע לא היה טוב, הרגשתי את כל הקושי הנפשי במשך כל החודשים שאני שם ולא משחק, ואז באופן שאני לא יכול להסביר, השוער הראשון שלנו קיבל כרטיס אדום וספגנו גול, ובאופן טבעי יצא שאני נכנס לשער וחוזר לעשות את הדבר שאני אוהב".

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. הרוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully