וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נבחר לאחד מחמשת הזרים הגרועים בתולדות ספרטה פראג

באתר "SportyZive" הסבירו: "הוא לא החזיר את ההשקעה העצומה". שחקן הכנף משחק כיום במילואי ספרטה בליגה השלישית בצ'כיה

מנהלת הליגות

אתר הספורט הצ'כי, "SportyZive", בחר בטל בן חיים לאחר מחמשת הזרים הגרועים בתולדות ספרטה פראג. שחקן הכנף הישראלי הגיע לאימפריה מבירת צ'כיה בקיץ 2017, אבל לא עמד בציפיות. לצדו ברשימה "מככבים" גם פאבלו חיל, לודוביק סילבסטרה, מארק יאנקו וג'ונתן ביאביאני.

על בן חיים נכתב: "הוא היחיד מבין 'חמשת המופלאים' שעדיין נמצא בסגל של ספרטה. כדורגלן כשרוני שהגיע ב-2017 כשחקן היקר בתולדות הליגה הצ'כית ולא הצליח להחזיר את ההשקעה בו. העונה הוא הצטרף לקבוצת המילואים בליגה השלישית אחרי שלא שיכנע את המאמן וצלאב יילק שיש לו מקום בקבוצה הראשונה".

בן חיים נמכר ממכבי תל אביב לספרטה פראג תמורת 2.9 מיליון יורו - אז הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם על שחקן בליגה הצ'כית. ספרטה השיגה תוצאות רעות ושחקן הכנף ספג ביקורת נוקבת כמעט מדי שבוע. בפתיחת העונה שעברה בן חיים נפצע ולמעשה לא חזר לשחק עד סיומה.

בקיץ האחרון ספרטה שוב עברה מיני מהפכה, אבל בן חיים שחזר מהפציעה הארוכה, לא נכלל בתכניות והורד לקבוצת המילואים שמשחקת בליגה השלישית. בשנתיים וחצי שלו בספרטה פראג, בן חיים רשם 24 הופעות (לא כולל בקבוצת המילואים), מהן 18 בליגה. הוא בישל שלושה שערים ולא כבש אפילו אחד. השער האחרון שלו היה ב-22 באפריל 2017, כשמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1.

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
לפני שנתיים וחצי היה השחקן היקר בתולדות הליגה הצ'כית, היום הוא בליגה השלישית. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully