וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קלינגר ערך שיחת בירור עם ספירובסקי, שיעמוד לוועדת משמעת

16.12.2019 / 16:03

גם סיני נכח בשיחה בה "הובהר כי מקרים כאלה אינם מקובלים". שחקנים: "אנחנו חלשים מאוד, זה לא זה". הקבוצה תנסה לצרף חלוץ ושחקן כנף

מנהלת הליגות

עיקרי הדברים

- משה סיני: "זאת לא הפועל תל אביב".

- ביקורת קשה על הזרים: "בואטנג בינוני וכל השאר חושך, אם זה היה מתאפשר כלכלית, היינו מחליפים ארבעה זרים".

- "הפסד בגביע לא יהווה הפתעה, אנחנו פשוט חלשים".

- סטפן ספירובסקי יעמוד לוועדת משמעת

seperator

1.

בהפועל תל אביב הודיעו כי משה סיני וניר קלינגר ערכו היום (שני) שיחת בירור עם הקשר סטפן ספירובסקי, בעקבות התנהגותו במשחק מול מכבי נתניה אמש. "לשחקן הובהר כי מקרים מסוג זה אינם מקובלים - ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום. ספירובסקי יעמוד לוועדת משמעת פנימית ביום רביעי", אמרו באדומים.

לא במקרה קלינגר החליט להוציא את ספירובסקי, על אף שזה נכנס כמחליף אמש. מאמן האדומים אמנם כעס על הקשר מרגע הכניסה שלו על האדישות שלו ווחוסר המחוייבות, אך ככל שהמשחק הידרדר הוא גם בחר בו בכדי להעביר מסר לכולם על מה שהוא חושב על המשחק והגישה. יחד עם זאת, הקטע עם ספירובסקי מסמל את חוסר השביעות הכללית של הפועל תל אביב מהזרים העונה, או כמו שאמרו אתמול במועדון: "בואטנג בינוני, כל השאר חושך שלא צריכים להיות כאן". אגב, גם בירידה לחדר ההלבשה, ספירובסקי נשמע כלא מבין מדוע הוחלף, ואמר: "לא נכנסתי למשחק טוב, אבל אני אשם בהכל?" שחקנים שהיו לידו הסבירו לו שבמצבים כאלה עדיף להיות בשקט ולתת לזה לעבור.

קלינגר אמר לאחר המשחק על ספירובסקי: "אני הייתי שחקן עם ערכים של מקצוענות, הוא קיבל הוראות מדוייקות כשנכנס והיה חסר אונים. הוא לא מילא את ההוראות. החלפתי אותו ולא טעיתי בהחלטה, זה מה שחשבתי שנכון לעשות ולא טעיתי".

לא ברור מה יהיה עתידו של הצפון מקדוני בהפועל תל אביב, אך אם לא ישנה גישה לא בטוח שימשיך מעבר לינואר. פרנסיס קיירמה היה בסגל הקבוצה אך הוא בדרך החוצה, מרווין פירסמן ממשיך לאכזב ואתמול גם נשמעה ביקורת קשה על דמבה קאמרה: "כל שבוע ניר קלינגר מדבר איתו איך לעשות דברים נכון, שיהיה מרוכז וייקח אחריות בהתקפה והוא לא מקשיב, פשוט נמאס מהגישה הזאת, הזרים רק גורמים נזק במקום להרים את הקבוצה, אם היה אפשר כלכלית היינו מחליפים ארבעה".

על אף הניצחון על חדרה במחזור הקודם, שחקנים בקבוצה הודו גם אתמול: "אנחנו חלשים מאוד- הגנה, קישור, התקפה, זה לא זה. מזל שאיכשהו הצלחנו להוציא נקודות במשחקים כמו קרית שמונה וחדרה אחרת המצב היה קטסטרופה מתחת לקו האדום. חייבים לצרף שחקנים שירימו את הקבוצה"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איפה המחוייבות? רז שלמה מתוסכל אמש/ברני ארדוב

2.

המחזה שבו 100 אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו אתמול (ראשון) למתחם חודורוב כדי לגדף את השחקנים והצוות המקצועי, הפך כבר לשגרה במועדון האדום. זו עונה כל כך רעה, יש כל כך הרבה כעס וחוסר אמון בין הצדדים שלא רואים שקט באופק, או איך שסיכמו את זה בהפועל תל אביב אתמול: "עם הקבוצה שיש כאן, הם (האוהדים) יגיעו עוד כמה פעמים השנה". ייתכן אפילו שהביקור הנוסף יהיה כבר היום אחר הצהריים במתחם, במשחק האימון של הקבוצה נגד קבוצת הנוער.

עוד לפני שמגיעים לבעיות בסגל של הפועל תל אביב, אתמול זה היה משהו אחר לגמרי. ניר קלינגר יכול לדבר על מחוייבות, לב ונשמה, אבל יותר מדי שחקנים הראו לו אתמול שזה עובר לידם. שער אחרי שער, שחקנים פשוט עמדו ליד הכדור - צפו, ליוו ולא זזו. זה היה נראה כאילו שהם פשוט היו מעדיפים להוציא טלפון נייד ולהתחיל לצלם. מרווין פירסמן שגה בשער הראשון, רז שלמה בשני. כל הסגירה במצב הנייח בשער השלישי היתה לוקה. ומה עם המחוייבות? לא במקרה ניר קלינגר רתח בסיום. אפילו משה סיני נשמע אומר בסיום לסובבים: "זאת לא הפועל תל אביב, וזה לא קשור לתוצאה, זה קשור לגישה. צריך לעשות הכל כדי לחזק את הקבוצה, אבל צריך גם ששחקנים יבינו שזה לא יכול להיראות ככה"

ניר קלינגר אמר אמש בסיום המשחק: "זה המשחק הכי חלש מאז שאני כאן, הפסדנו ללא מאבק, נחישות או רצון. משהו קרה וצריכים לבדוק מה קרה, לא שיחקנו עם ביטחון, היינו נרפים, זה לא משחק להפסיד בצורה כזאת, זה מטריף אותי".

על העתיד והחיזוק בינואר: "כרגע צריך להתמודד עם מה שיש בשלושת השבועות הקרובים. היינו במאבק הישרדות לפני המשחק ואנחנו ממשיכים גם אחריו. באופן אישי עברתי ערב לא נעים. יש משחקים רעים בכדורגל, כולנו בני אדם, אבל אי אפשר להפסיד ללא מאבק, את זה אני לא מוכן לקבל".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המשחק שהוציא אותו מכליו. ניר קלינגר/ברני ארדוב

3.

בהפועל תל אביב מכוונים לינואר ומתכוונים לעשות כמה שינויים, אך יודעים שקשה יהיה לעשות קסמים, במיוחד עם התקציב המוגבל. ניר קלינגר רוצה לחזק את החלק הקדמי בשני שחקנים - כנף וחלוץ. מעמדו של אנתוני וארן בבית"ר נבדק, אך בשלב זה הוא לא משוחרר, כמו גם שחקנים שעשויים להשתחרר ממכבי חיפה. בהפועל תל אביב אמרו אתמול: "שחקנים מכל הליגה יוצרים קשר ורוצים לבוא לשחק כאן, מי שלא יוכיח את עצמו יוחלף, ככה זה לא יכול להימשך".

בהפועל תל אביב חזרו והאשימו אתמול את ניסו אביטן בסגל הכושל, ואמרו: "הוא קיבל חופש מלא ובחר את כל השחקנים, קיבל מה שאף מאמן לא קיבל כאן בשנים האחרונות וכל הכסף הלך לפח". בסביבתו של אביטן אמרו על הדברים: "אם הוא היה מקבל הכל הסגל היה אחר לגמרי, קל לגנוב את דעתו של הקהל".

בשבוע הבא תפגוש הפועל תל אביב את הפועל קטמון למשחק גביע, ולאחריו תגיע לשני קרבות תחתית בליגה, נגד מ.ס אשדוד ונס ציונה. ניר קלינגר ישבור את הראש לקראת המשחקים הקרובים ולקראת חלון ההעברות שבפתח על מנת להימנע ממשבר נוסף. איך אמרו בהפועל תל אביב אתמול: "בסגל הזה הפסד בגביע זה אפילו לא יהווה הפתעה, אנחנו פשוט חלשים".

דמבה קמארה שחקן הפועל תל אביב עם עמנואל בואטנג. ברני ארדוב
אכזבה קשה מהזרים. דמבה קמארה ועמנואל בואטנג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully