וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר על סטפן ספירובסקי: "זה שחקן זה? בושה וחרפה"

15.12.2019 / 22:18

מאמן הפועל תל אביב התלונן בפני הספסל על השחקן שנכנס כמחליף והוחלף ב-4:0 בנתניה: "זה מסר לכולם, זה לא יקרה ולא יכול לקרות"

מנהלת הליגות

ערב קשה מאוד עבר היום (ראשון) על הפועל תל אביב בנתניה. האדומים הציגו הגנה איומה, מיעטו לסכן את השער של דני עמוס וחטפו 4:0 מהקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שממשיכה להשתפר משבוע לשבוע. אם התבוסה לא הספיקה, הרי שאירוע חריג למדי נרשם בשורות האורחת. בתחילת המחצית השנייה החליף סטפן ספירובסקי את עידן כהן, אולם 32 דקות בלבד לאחר מכן, בדקה ה-76, ירד אותו ספירובסקי בחזרה לספסל לטובת שי אייזן. בדרכו לשם ניגש כדי ללחוץ לניר קלינגר את היד, אולם המאמן סימן לו שלא יתקרב אליו. במהלך המשחק, עוד קודם לחילוף, קלינגר הסתובב לספסל ואמר על הקשר: "זה שחקן זה? בושה וחרפה מה שהוא עושה".

150 אוהדים של הפועל תל אביב חיכו ביציאה מהאיצטדיון בנתניה וגידפו את השחקנים והנהלת המועדון. לאחר מכן המתינו כמה עשרות גם במתחם חודורוב וקיללו את השחקנים, הבעלים והצוות.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"משחק גרוע מאוד, אין מה לברוח מזה". קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "משחק גרוע מאוד, אין מה לברוח מזה. עכשיו נתחיל כולנו לנתח באיזו שיטה ואיזה מערך, זה לא משנה. בכדורגל צריכים להיות נחושים וראשונים לכדור ולהיות אגרסיבי. כשאין לך את זה, אתה מפסיד ומפסיד בגדול. אני לא רוצה להתחיל לנתח את השערים כי התמונה הכללית הייתה רעה מאוד וזה מפתיע אותי כי בסך הכול בכל המשחקים פה הקבוצה שיחקה בנחישות והיום פתחנו בסדר ואז כשספגנו את השער הראשון כאילו אבדה האמונה. נתניה הייתה ראשונה לכל כדור ואנחנו רק הסתכלנו עליהם. כשזה קורה, אתה מפסיד, אין לך סיכוי לנצח".

על התקרית עם סטפן ספירובסקי אמר קלינגר: "חשבתי שכדי להימנע מאי נעימות כזו או אחרת אמרתי לו שנדבר על זה אחר כך. אני חושב שמבחינתי, אני הייתי שחקן וידעתי שאני נותן את הנשמה והלב למען אלפי אנשים שמשלמים על כרטיס ובאים לראות אותי. שחקן שנכנס צריך לשחק כדי לעזור לקבוצה, וכשזה לא קורה וראיתי מה שראיתי החלטתי שזהו. זה מסר לכולם, זה לא יקרה ולא יכול לקרות. חוסר האכפתיות והנרפות האלה הם דברים שאני לא רוצה לראות".

מאמן האדומים נשאל האם הוא חושש שהקבוצה שלו תרד ליגה ואמר: "לפי המשחק היום אנחנו נראים כמו קבוצה שיכולה לרדת, לפי המשחק הקודם לא. המשחק הזה לא מאפיין את התקופה האחרונה אבל זו בעיה ולפעמים סטירה כזו יכולה להעיר וזה לא יכול לעבור כך. הפועל תל אביב זה מועדון ענק וכל מי שלובש את החולצה צריך להתגאות בזה. היום זה לא קרה. זה כואב ועצוב, אבל אנחנו צריכים לדעת לקום מהקרשים ולתקן, לא לבכות ולדבר על שחקנים שיגיעו או משהו כזה. מי שישחק זה מי שמחויב ובא לשחק כדורגל. במחצית השנייה ניסינו לשחק, אבל המשחק כבר ברח לנו בסוף המחצית הראשונה. האכזבה היא מהגישה, חוסר הנחישות וזה מתלבש על כדורגל. בדרך כלל זה קודם לכדורגל".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה 0:4 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
גיא מלמד שחקן מכבי נתניה עם שי ברדה. ברני ארדוב
"חיכיתי לשערים האלה הרבה זמן". מלמד מחבק את ברדה אחרי השער הראשון/ברני ארדוב

גיא מלמד, שכבש את שני השערים הראשונים שלו העונה, אמר: "חיכיתי לזה הרבה זמן, קיוותי שהשער יגיע מוקדם יותר, אבל עכשיו אני כבר מסתכל קדימה. אנחנו עובדים הרבה באימונים על הכול כי אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל מצב שיבוא. שי ברדה דיבר איתי ונתן לי ביטחון. כולם היו סבלניים איתי ותמכו בי, זה לא קל לחלוץ לא לכבוש במשך סיבוב שלם. אני שמח על הקרדיט ומקווה להחזיר על זה. אנחנו מסתכלים קרוב, חושבים על המשחק מול טירה ביום שישי. אנחנו זוכרים שפתחנו לא טוב את העונה ולא רוצים לחזור לשם אז אנחנו לא מסתנוורים יותר מדי מהניצחון הזה".

מאמן נתניה סלובודן דראפיץ' היה מרוצה כמובן ואמר: "אנחנו הגענו לליגה מאז רעננה. זה 13 נקודות מחמישה משחקים וזה מה שרצינו. לבעלים שלנו הייתה סבלנות וקיבלנו ממנו קרדיט וידענו שאנחנו יכולים לסדר את הדברים. כל הכבוד לחבר'ה. דיברנו על המשחק כי אתמול היו תוצאות משוגעות. ידענו שאנחנו יכולים לנצח היום כדי לקפוץ מדרגה. היום עשינו את זה. סבלנו הרבה העונה ולא חייכנו הרבה העונה. גם הקהל הנפלא שלנו תמך בנו כל הזמן והרגיש היום רגע נהדר. כן, חגגנו, זה מותר לנו".

על גיא מלמד: "לפני המשחק הוא היה קצת עייף ופצוע, אבל ידענו שאנחנו צריכים אותו בסגל כי הוא צריך להבקיע. אני רוצה לציין את כל הקבוצה. רועי קהת עובד קשה מאוד, דיברנו איתו ואנחנו יודעים שהוא סקורר ויודע לכבוש שערים. הוא עובד קשה מאוד ולמי שעובד קשה מגיע לו. גם ליונס מגיע וגם לגבי וגם לגיא מלמד. אנחנו צריכים לדעת שאלה עוד שלוש נקודות, אנחנו צריכים להיות מוכנים לגביע ואז לנס ציונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully