וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אולי כדאי שאחליף קבוצה כל שבוע, זה יעזור לי לקריירה"

מאמן הפועל חדרה התבדח לאור המאזן המושלם שלו בבכורות אחרי ה-0:2 באשדוד. שגיא דרור: "חיכיתי הרבה זמן לשער הזה". משה אוחיון: "האדום שינה את המשחק"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: שיר שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

הפועל חדרה ברחה הערב (ראשון) מהתחתית עם ניצחון חוץ 0:2 על מ.ס. אשדוד, שמצדה סופרת שישה משחקים ללא ניצחון. שרון מימר ערך את הבכורה ושמר על 100 אחוזי ההצלחה שלו במשחקים ראשונים, כשרועי זיקרי כבש מהאוויר אחרי הרחקתו של טימותי אוואני והמחליף שגיא דרור חתם במבצע סולו.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
חגיגות גדולות בחדרה/שלומי גבאי

שרון מימר, מאמנה החדש של הפועל חדרה, היה מבודח בסיום והתייחס למאזן המושלם שלו בבכורות: "כן, לפי הסטטיסטיקה אולי כדאי שאחליף כל שבוע קבוצה ואשמור על 100 האחוזים. זה יכול לעזור לי לקריירה וברצינות, היה חשוב לשנות את המומנטום ומגיע כל הכבוד לשחקנים על משחק הקרבה טוב. אני מקווה שניקח את זה להמשך. בדרך כלל כשמגיע מאמן חדש אז כולם מקבלים הזדמנות שווה, לכולם יש אפשרות להוכיח לי מה הם שווים. מי שיגיע לו - ישחק. מגיע כל הכבוד לאורי גוטמן שהשאיר סגל טוב וקבוצה במקום טוב בטבלה. יש פה קבוצה טובה ולגיטימית בליגת העל. ננסה להגיע כמה שיותר רחוק".

שגיא דרור, כובש השער השני במבצע מבריק: "כיף לחזור לכבוש, חיכיתי לזה די הרבה זמן. אני שמח שזה הגיע. זו ליגה שונה מהלאומית, מועדון אחר, אבל אני תמיד מאמין שאוכל לכבוש כמות דו-ספרתית. קיבלתי היום צ'אנס, הראיתי מה אני יודע והכי חשוב שהקבוצה ניצחה. ההמשכיות חשובה, עברנו רק משחק אחד".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
הזדמנות שווה לכולם. שרון מימר בסיום/שלומי גבאי

משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס. אשדוד שעמד גם הפעם על הקווים כשהמאמן רוני אוואט יושב על הספסל: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב 20 דקות, קיבלנו אדום וכל המשחק השתנה. במצית השנייה עשינו שינויים בתוך ההרכב, השתפרנו ולא כבשנו, ואז הגיע השני. חבל, רצינו לנצח בבית ולקחת שלוש נקודות. נגד מכבי חיפה ובית"ר זה עבד, כבשנו חמישה שערים בשני משחקים. עם 10 שחקנים מאוד קשה לשחק, היה מאמץ גדול של השחקנים שלנו. אני מקווה שרוני יעמוד על הקווים במשחק הבא, קודם שיהיה בריא. אנחנו עושים את העבודה ביחד ומקווים להביא את הנקודות במשחקים הבאים".

על רועי גורדנה, שלא שותף בשני המשחקים הקודמים והפעם פתח וגם ענד את סרט הקפטן: "זו החלטה של הצוות. עשינו רוטציה בשבועות האחרונים, היום רועי היה טוב מאוד ורצה שהקבוצה תנצח. יש עוד שחקנים בחוץ שמחכים להזדמנות ואני בטוח שיקבלו אותה בשבועות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully