וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דאבור יימכר בינואר כדי לממן החתמה של חלוץ מוביל אחר

ב"AS" טוענים שהחלוץ הישראלי, שקיבל רק 24 דקות ליגה מלופטגי, לא נמצא בתוכניות של המועדון ושהוא מחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה

רויטרס

חלון ההעברות של ינואר מתקרב בצעדי ענק ואחד השחקנים שמצפים בכיליון עיניים לתקופה הזו הוא מונס דאבור. חלוץ נבחרת ישראל הגיע לסביליה בקיץ עם הרבה תקוות וציפיות וגם תמורת כסף גדול, אבל כמעט שלא קיבל דקות בליגה ואת ההזדמנויות היחידות הוא קיבל רק בליגה האירופית, שם הוא גם הבקיע.

ב"AS" הספרדי ניתחו את מצבה של סביליה ועל פי הדיווח המטרה העיקרית של הקבוצה תהיה לחזק את ההתקפה שכבשה רק 23 שערים ב-18 מחזורי ליגה העונה. בעיתון המדרידאי נכתב ש"לוק דה יונג וצ'יצ'ריטו הרננדס לא מספקים את הסחורה ושדאבור בקושי משחק ויכול להיות זה שיסייע לסביליה לממן את הגעתו של חלוץ אחר בעל שיעור קומה".

כזכור, דאבור הובא לסביליה על ידי חואקין קפארוס כאשר העסקה נסגרה עוד בינואר שעבר. אלא שקפארוס הוחלף על ידי לופטגי שנתן לישראלי 24 דקות בלבד בליגה במשך חצי עונה. בעיתון מדווחים שיש מספר קבוצות באירופה שעוקבות אחרי דאבור בידיעה שהוא מסוגל לספק מספרים ולהבקיע כפי שעשה כבר בליגה האוסטרית לפני המעבר לסביליה.

מונס דאבור שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
לא צפוי להמשיך בסביליה. מונס דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully