וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרויקט ניימאר החל": הסעיף שיחזיר את הברזילאי לקאמפ נואו

בקטלוניה טוענים שכוכב פריס נמצא בראש רשימת הרכש לקיץ הבא וחושפים: סעיף פיפ"א שיאפשר לברזילאי להשתחרר מחוזהו במועדון הצרפתי

רויטרס

למרות שהעונה בעיצומה וברצלונה נמצאת במאבק קשה עם ריאל מדריד על האליפות, מאחורי הקלעים כבר החלו ההכנות לקראת העונה הבאה וכפי שהיה בקיץ הקודם, גם בקיץ של 2020 אנחנו הולכים לשמוע ולקרוא הרבה מאוד את השם ניימאר. ב"אל מונדו" הקטלאנים טוענים שהצוות המקצועי והניהולי של ברצלונה יתחיל לעבוד על "פרויקט ניימאר" לאחר פגרת הכריסמס, כאשר הברזילאי שוב יהיה בראש רשימת הרכש וההופעות האחרונות שלו בפריס רק מחזקות את מועמדותו.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
בקרוב שוב בברצלונה? ניימאר חוגג/רויטרס

אז מה יהיה הפעם שונה מהקיץ הקודם? ובכן, אם בקיץ האחרון ניימאר היה תלוי לחלוטין ברצון הטוב של הבעלים הקטארים של פריס סן ז'רמן, הפעם הברזילאי יכול להיתלות בחוקי פיפ"א שאומרים ש"אם שחקן משלים שלוש שנים או שלוש עונות במועדון ורוצה לעזוב לפני תום חוזהו, הוא יכול לעשות את זה תמורת פיצוי". המשמעות: לקבוצה שתרצה לרכוש את ניימאר יהיה יותר קל לעשות את זה בקיץ הקרוב בתמורה לפיצוי כספי, כאשר הברזילאי כבר הצהיר מספר פעמים שהוא רוצה לחזור לברצלונה ובאוגוסט הוא ישלים שלוש שנים בפריס.

נכון לעכשיו ההערכות מדברות על כך שניימאר יחזור לברצלונה תמורת סכום של בסביבות 180 מיליון יורו אחרי שנרכש מפריס תמורת 222 מיליון יורו בקיץ 2017. הברזילאי ידרוש גם שכר משודרג לזה שהיה לו בקדנציה הקודמת בבארסה, אז הוא קיבל 18 מיליון יורו לעונה הראשונה, 20 מיליון לעונה השנייה ו-22 מיליון לעונה השלישית. כעת מדברים על שכר של 24 מיליון יורו לעונה, כאשר פריס מצידה תתרכז רק בדבר אחד: איך להשאיר אצלה את קיליאן אמבפה הנכס הכי גדול.

עוד בוואלה!

הטריו "הקטלני" ממשיך להתחבר, בברצלונה מזהירים: אסור למכור את וידאל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully