וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריו "הקטלני" ממשיך להתחבר, בברצלונה מזהירים: אסור למכור את וידאל

מסי, סוארס וגריזמן חיברו 30 שערים מתחילת העונה - כמעט כמו הכמות שריאל כולה כבשה. וידאל שומר על 100 אחוזי יעילות

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי הקלאסיקו

ברצלונה חזרה להבקיע הערב (שבת) כשחגגה 1:4 קליל על אלאבס שהגיע לאחר ה-0:0 המאכזב בקלאסיקו במהלך השבוע. לואיס סוארס היה המצטיין בשורות הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה כשבישל את שלושת השערים הראשונים של הבלאוגרנה והוסיף בעצמו את הרביעי בפנדל, אך שוב היה זה ליאונל מסי שסיפק את הנתון הסטטיסטי של הערב: הפרעוש כבש בדקה ה-70 את השער השלישי של קבוצתו ואת שערו ה-50 בשנת 2019, וזו הפעם התשיעית מתוך עשר השנים האחרונות שהפנומן הארגנטינאי מציין 50 כיבושים בשנה קלנדרית.

בנוסף, מדובר בשער הליגה ה-33 של הפרעוש בשנה הנוכחית, והוא מקדים את רוברט לבנדובסקי חלוצה הפולני של באיירן מינכן, לו יש 31 שערי ליגה ב-2019. קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן עם 29, בעוד ג'ימי וארדי מלסטר סיטי מפגר בחמישה שערים אחרי הארגנטינאי, עם 28 שערי פרמיירליג.

אלו נתוני השערים של ליאונל מסי מהעשור האחרון (מלבד שנת 2013 במהלכה הכוכב לא הגיע ל-50 שערים בגלל שהיה פצוע):

2010 - 60
2011 - 59
2012 - 91
2014 - 58
2015 - 52
2016 - 59
2017 - 54
2018 - 51
2019 - 50

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
מספרים מופרעים. מסי/GettyImages
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
שלושה בישולים. סוארס/רויטרס

גם ארנסטו ואלוורדה יודע שיש נכס ייחודי מאוד בקבוצה. "כל המשחקים קשים", אמר מאמן בארסה בסיום, "כשהם צימקו הם היו נמרצים והייתה להם אפשרות להשוות, אבל ליאו כבש והכל השתנה. זה מה שקורה כשיש לך את מסי, ואנחנו באמת רואים את זה: כשדברים כאלה קורים, זה היתרון שיש לנו - מסי בכל פעם מופיע וכובש שער".

ואלוורדה נשאל על ארתורו וידאל, שלפני הקלאסיקו דווח בברצלונה על מתיחות בינו למאמן: "וידאל? אני לא יודע למה מדברים עליו כל כך הרבה... ניתן לו לשחק, ניתן לו לכבוש שערים, ונמשיך לסמוך עליו". על אנטואן גריזמן, ששוב כבש הערב: "גריזמן הולך ומשתפר, הוא קרוב יותר לחבריו לקבוצה. בהתחלה הוא נע יותר מדי, אבל זה היה עניין של סבלנות, כי כשאנחנו מניעים את הכדור אנחנו מוצאים את החללים".

עוד נשאל המאמן: "מה אני מאחל לעצמי ל-2020? רוגע, וזה אומר לנצח משחקים. האם ארצה להיות כאן בשנה הבאה? בואו נלך צעד אחרי צעד. מה שאני רוצה זה לזכות בכל התארים השנה".

כשאלאבס צימקה ל-2:1 נשמעו שריקות בוז בקאמפ נואו, וג'ורדי אלבה אמר: "אנחנו מכבדים את זה. כשדברים הולכים לא טוב, זה נורמלי. אבל אני חושב שהקבוצה שיחקה היום טוב מאוד".

עוד בוואלה!

ברצלונה ומסי במו"מ להארכת החוזה. פגישה מכרעת עם וידאל "העצבני"

לכתבה המלאה
ארתורו וידאל שחקן ברצלונה. רויטרס
למה מדברים עליו? וידאל/רויטרס

בסיום המשחק עסקו בברצלונה גם בעתידו של ארתורו וידאל, שעשוי לעזוב בחלון ההעברות, ככל הנראה לאינטר. הקשר הצ'יליאני פתח אתמול בהרכב, כבש ושמר על 100 אחוזי יעילות: מתחילת העונה הוא עומד על חמישה שערים מחמש בעיטות לשער בליגה (!).

בתקשורת הקטלאנית ציינו ש"אסור לברצלונה למכור את ארתורו וידאל. לא כדאי לוואלוורדה לוותר עליו בשום פנים ואופן, כי הוא מחליף שנותן הכל - לא חשוב כמה דקות הוא משחק. הוא בדיוק מסוג השחקנים שצריך בשביל עונה ארוכה שכזו".

ואלוורדה התייחס אמש שוב לשאלות סביב עתידו של וידאל ואמר ש"הוא ימשיך לשחק. היום הוא כבש, והוא לגמרי איתנו. אני לא חושב על שום סיטואציה אחרת, ולא מבין למה מדברים על זה כל כך".

בברצלונה עסקו גם בשיפור הניכר בהרמוניה שבין שלישיית MSG - מסי, סוארס וגריזמן. בסך הכל, חיברו השלושה 30 שערי ליגה מתחילת העונה. לשם השוואה, ריאל מדריד כולה כבשה 33. "שלישיית MSG הופכת לקטלנית. זה נראה יותר מיום ליום", ציינו ב"ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully