וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ומסי במו"מ להארכת החוזה. פגישה מכרעת עם וידאל "העצבני"

בבוקר שאחרי הקלאסיקו: החלו מגעים על חידוש חוזהו של הפרעוש עד 2023, סוכנו של הצ'יליאני דורש תשובות, ולנגלה מתעקש: "לא היה פנדל"

עריכת וידאו: ניר חן

ברצלונה פתחה בשיחות עם חורחה מסי, אביו של ליאו ומי שמשמש כסוכנו, במטרה להאריך את חוזהו של הפרעוש בקבוצה עד 2023. כך דיווח היום (חמישי) העיתון הקטאלני "אל מונדו דפורטיבו". על פי הדיווח, ברצלונה יידעה את מסי האב בימים האחרונים על כוונתה להגיש הצעה חדשה והוא מצידו העביר "איתות חיובי".

מסי חתום בברצלונה עד ה-30 ביוני 2021, התאריך שבו ז'וספ מריה ברתומאו יסיים את כהונתו כנשיא המועדון מבלי שתהיה לו אפשרות להיבחר מחדש. על כן, היעד העיקרי של ברתומאו לפני סיום הקדנציה הוא להחתים את מסי על חוזה חדש שיבטיח שיפרוש במדי ברצלונה.

ההסכם החדש, אם אכן ייחתם, אמור להיות ידידותי יותר עבור ברצלונה בהשוואה לחוזה הנוכחי, שבמסגרתו ניתנת למסי האפשרות לבטל את ההסכמים מיוזמתו מדי קיץ, ולעבור לקבוצה אחרת.

ליאונל מסי ברצלונה מול איסקו ריאל מדריד. רויטרס
לא ממהר להתחייב. מסי אמש/רויטרס

יחד עם זאת, למרות שהשאיפה של ברתומאו היא להחתים את מסי עד 2023, לעת עתה מביעים הפרעוש ונציגיו נכונות לחתום רק לעונה אחת, עד 2022. ועדיין, למרות המחלוקות ב"אל מונדו" מציינים ש"רמת המחויבות של מסי לברצלונה זהה לרמת המחויבות שהיתה לקרלס פויול. אין שום ספק שהוא יישאר בברצלונה לפחות עד 2023".

במקביל, לברצלונה יש טרדות שקשורות גם לעתיד הקרוב. ארתורו וידאל, המועמד מספר אחת לעזוב בחלון ההעברות בינואר, נראה אמש "עצבני" בסיום הקלאסיקו, ועל פי הדיווח ב"ספורט" הקטלאני הזמין את סוכנו לברצלונה כדי לקבוע פגישה מכרעת עם ראשי המועדון על עתידו. כזכור, ב-ESPN דיווחו בערב המשחק נגד ריאל שוידאל נטש את אימון ברצלונה בזעם אחרי שלא תורגל בהרכב. "ההתנהלות שלו אחרי המשחק היתה המשך ישיר להתרחשויות לפניו. קרוב לוודאי שהוא יעזוב לאינטר בינואר, אבל ברצלונה תדרוש לקבל פיצוי הולם", ציינו ב"ספורט".

עוד בברצלונה: קלמון לנגלה, שחמק מעונש אחרי עבירה שביצע כביכול על רפאל וארן ברחבה, מתעקש שלא היה פנדל. "אני לא מאמין שהיה פנדל, גם אחרי צפייה בהילוכים החוזרים. אני זה שביצע את המהלך, ואני יודע הכי טוב מה קרה. ובכל מקרה צריך לכבד את החלטת השופט", אמר.

עוד בוואלה!

ואלוורדה הסביר למה בוסקטס לא שיחק והודה: "ריאל מדריד נעלה אותנו"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ארתורו וידאל. GettyImages
רוצה לאיטליה. ארתורו וידאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully