וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית משווים את דני אבדיה לדריו שאריץ': "זה בדיוק מה שמחפשים ב-NBA"

ב"יאהו" הצמידו השוואה לכל אחד מהכישרונות הבולטים בדראפט, ומצאו דמיון בין הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב לפורוורד פיניקס. אחד ממאמני היורוליג שיבח: "הוא מאוד מגוון"

עריכת וידאו: ניר חן

נראה שמניית הדראפט של דני אבדיה שוב בעלייה. הצעיר הכישרוני של מכבי תל אביב הספיק לרשום בשבוע האחרון שתי תצוגות משופרות ביורוליג נגד זניט סנט פטרסבורג ופנאתינייקוס, לקח חלק משמעותי בניצחון אמש (שני) על הפועל גלבוע גליל עם 13 נקודות, והמגמה החיובית לא נעלמה מעיניהם של הסקאוטים ומומחי הדראפט בארצות הברית.

שלשום פורסם ב-ESPN דירוג חדש של 100 הכישרונות הטובים בדראפט, ואבדיה חזר לחמישייה הראשונה כשדורג אחרי לאמלו בול, אנתוני אדוארדס, ג'יימס וייזמן וטייריס האליברטון.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
לא דונצ'יץ'. אבדיה/לילך וייס רוזנברג

ב"יאהו" פרסמו אמש כתבה שבה הצמידו השוואה לכל אחד מהכישרונות הבולטים בדראפט, וציינו ש"אבדיה הוא אולי השחקן האירופי הכי טוב בדראפט הזה, אבל הוא לא ממש דומה ללוקה דונצ'יץ'. הוא דומה יותר לדריו שאריץ' מפיניקס - כמוהו, הוא מהיר ביחס לגודל שלו, מוסר טוב ויכול לקלוע שלשות, לפעמים גם ממרחקים גדולים".

בכתבה צוטט עוזר מאמן ביורוליג בעילום שם, שאמר על אבדיה: "הוא מסוגל לקלוע מבחוץ, לשמור על שחקנים חזקים ומבוגרים יותר ממנו, מסוגל לעשות מהלכים עם הכדור. הוא בדיוק הגבוה המגוון מהסוג שמחפשים היום ב-NBA".

עוד בוואלה!

אמש: 13 נקודות לדני אבדיה בניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על גלבוע גליל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully