וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA פתחה בחקירה: הדרישות הלא חוקיות של קוואי לאונרד בקיץ

אחוזי בעלות, מטוס פרטי, בית מפואר ועוד ועוד: MVP הגמר הציב תנאים שלא עומדים בתקנון, וכשהלייקרס סירבו חתם בקליפרס. כך זה קרה

עריכת וידאו: ניר חן

יומיים לפני מפגש הכריסמס בין הלייקרס לקליפרס (בין רביעי לחמישי), בארצות הברית חושפים: קוואי לאונרד העדיף לחתום בשורות בצהובים-סגולים במהלך הקיץ, אבל חתם לבסוף ביריבה העירונית אחרי שג'יני באס סירבה לרשימה של דרישות לא חוקיות של נציגיו.

כתב "האתלטיק" סם אמיק ציין שדודו של קוואי לאונרד דניס רוברטסון, המשמש גם כנציגו, העמיד בפני הראפטורס והלייקרס עימן נפגש במהלך הקיץ שורה של בקשות שלא עומדות בתקנון של ה-NBA.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
לא היו רחוקים בכלל משיתוף פעולה. קוואי ולברון/GettyImages

בין היתר, הוא דרש שיעמוד לרשותו של לאונרד מטוס פרטי בכל שעה, בית מפואר, הבטחה להכנסה של מיליונים מחוזי פרסום, ואפילו אחוזי בעלות בקבוצה. על פי הפרסום, הראפטורס עמם זכה לאונרד באליפות ממילא היו בעדיפות נמוכה, ומירב המאמצים רוכזו על מנת להצטרף ללייקרס. למרות זאת, אחת הסיבות לכישלון במשא ומתן היה הסירוב של בעלת השליטה בלייקרס ג'יני באס לעמוד בתנאים שהציבו קוואי ונציגיו, משום שמדובר בעבירה על תקנון ההסכם הקיבוצי בין ה-NBA לשחקנים.

בתגובה לפרסום, סיפר קומישינר ה-NBA אדם סילבר שהליגה חוקרת את האפשרות שבוצעו הפרות תקנוניות סביב קוואי לאונרד בקיץ. יחד עם זאת, סיפר שעד כה לא נמצאו אף ראיות לכך שהקליפרס נענו לדרישות של קוואי ועברו על התקנון.

עוד בוואלה!

קוואי לאונרד הטביע את סן אנטוניו: "שריקות הבוז באות מאהבה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully