וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה להחתים חמישה שחקנים. גנסארי וקופר על הכוונת

29.12.2019 / 11:49

האדומים מתכננים לבצע מיני-מהפכה בסגל וסימנו את האקסים של הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה. ניסיונות להחזיר את רז נחמיאס ושי אליאס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף חמישה שחקנים בחלון ההעברות ינואר. זה אמנם תלוי בשחרורים של מספר שחקנים, אך תוכנית העבודה כוללת החתמות רבות שיגרמו למיני-מהפכה בסגל. מלבד מייקל אולהה שהגיע ארצה ויעמוד לרשות ניר קלינגר עם פתיחת החלון בינואר, במועדון מאמינים שבשבועיים הקרובים יצורפו שלושה שחקנים נוספים.

פיליפה רודריגס סיכם את תנאיו במועדון אך עדיין לא אישר סופית את הגעתו לישראל. במועדון אמרו כי "עד שהוא לא ינחת, לוקחים הכל בחשבון". בנוסף במועדון מתעניינים בשני קשרים ששיחקו בעבר בישראל: ארמנדו קופר הפנמי (32) ששיחק במכבי פתח תקוה וכעת משחק בקבוצת נעוריו אראבה יונידו, וראדו גנסארי המולדבי (28) ששיחק אצל ניר קלינגר בהפועל חיפה וכיום נמנה על הסגל של קריליה סובייטוב הרוסית. גנסארי חתום לשנתיים נוספות ברוסיה, אבל לא מרוצה ממעמדו. בנוסף, נערכו שיחות עם סקציה נס ציונה בנוגע לאפשרות להחזיר את רז נחמיאס ושי אליאס שגדלו במועדון, אך בשלב זה קיבל משה סיני תשובה שלילית.

הערב (20:30, ספורט 4) תפגוש הקבוצה את נס ציונה לקרב תחתית. נראה כי רק בערב יידע ניר קלינגר מי משחקני הסגל החלים לחלוטין ויוכל לפתוח. המאמן אמר לשחקנים: "זה משחק על החיים שלנו. כולכם מודעים למצב, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמו לפשל במשחק כזה".

שחקן הפועל חיפה ראדו גנסארי. דני מרון
יתאחד עם קלינגר? ראדו גנסארי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully