וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בביטחון שיא: "מבחינתנו שהמשחק מול מכבי תל אביב יהיה כבר מחר"

29.12.2019 / 6:32

הניצחון בקרית שמונה נתן ביטחון לירוקים: השחקנים הוכיחו אופי ("הייתה מטרה אחת, לנצח"), הקבוצה מצאה ג'וקר (יובל אשכנזי, האיש שלא מתעייף), ואפילו לנטע לביא יש תחליף ראוי (ז'אנדו פוקס, שמעורר מחשבות לינואר). הבעיה היחידה: פרשת ירדן שועה ממשיכה להסתבך עוד יותר

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה מרוצה מהאופי של השחקנים ומחמיאה ליובל אשכנזי
- ז'אנדו פוקס הצטיין, בקבוצה בודקים איך אפשר להשאיר אותו בינואר
- למרות החשש, סאן מנחם ודולב חזיזה יהיו כשירים למשחק העונה
- המתיחות עם ירדן שועה גוברת, יעקב שחר עשוי לשנות את דעתו

סינטאיהו סלליך עם נטע לביא שחקני מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
מוכנים למשחק העונה. הירוקים חוגגים/סוכנות ג'יני

1.

שביעות רצון גדולה נרשמה במכבי חיפה אחרי הניצחון אמש (שבת) על עירוני קרית שמונה (1:2). בקבוצה היו מרוצים בעיקר מכך שאחרי הדרבי ולקראת מכבי תל אביב לא הייתה ירידת מתח אצל השחקנים ואלו הגיעו נחושים מאוד למשחק. "יכולנו לכבוש הרבה יותר", אמר שחקן בקבוצה אחרי הניצחון, "אבל לכולם היה ברור שיש מטרה אחת במשחק הזה - והיא להשיג שלוש נקודות".

בחיפה החמיאו מאוד ליובל אשכנזי, שממשיך להיות האקס פקטור של הקבוצה העונה. אשכנזי כבש בפעם השלישית ברציפות (כולל משחק הגביע) את השער הראשון לזכות הירוקים, כאשר בקבוצה מציינים אותו כאחד השחקנים החשובים במערך. "ליובל אולי יש את עומס המשחקים הכי גדול בקבוצה", העיד גורם במועדון, "אבל זה לא ניכר עליו ולא תשמע אותו אף פעם מתלונן. להיפך, הוא רוצה לשחק כל הזמן ורק מגביר קצב כל הזמן".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה 1:2 בחוץ את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
פלייר מכבי חיפה אחרי המשחק מול קרית שמונה. בתמונה: נטע לביא. סוכנות ג'יני
יש מחליף. לביא/סוכנות ג'יני

2.

במהלך הימים האחרונים אוהדי מכבי חיפה פיללו רק לדבר אחד: שהמשחק מול מול קרית שמונה יידחה כדי שתהיה אפשרות שעונש ההרחקה בשל צבירת צהובים של נטע לביא לא יחול במשחק העונה מול מכבי תל אביב. לביא רשם עוד משחק טוב אתמול, אך בדקות שז'אנדו פוקס שיחק בצוות המקצועי קיבלו הוכחה שיש תחליף לא רע בכלל ללביא במשחק העונה.

פוקס, שכבר היה טוב מאוד במשחק הגביע, נכנס טוב למשחק ואף מסר כדור מצוין לארנסט מאבוקה במהלך שהוביל לשער השני. בחיפה לא משוכנעים שיש לתת לפוקס לעזוב בינואר, אך השחקן עצמו רוצה לעזוב לצרפת בשל בעיות משפחתיות. לאחר המשחק מול מכבי תל אביב צפויה להתקיים שיחה בין הצדדים ואז תתקבל החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו של השחקן במועדון. "בינואר קשה לפגוע בול, וכולם יודעים את זה", אמר גורם בקבוצה, "תהיה מחשבה רצינית בנוגע לדרישה של פוקס לעזוב".

אפרופו מכבי תל אביב, בקבוצה משוכנעים שניתן וצריך לנצח את היריבה העיקרית על התואר. "כולם כבר מחכים למשחק", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "עייפות? מבחינת כולנו שהמשחק יהיה כבר מחר".

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
"רק רוצה לשחק כל הזמן ורק מגביר קצב כל הזמן". אשכנזי/סוכנות ג'יני

3.

דקות של חרדה עברו אתמול על אנשי מכבי חיפה כאשר סאן מנחם נפצע, ולרגע קצר נדמה היה שמדובר במשהו רציני שעלול להשבית את השחקן אפילו למשחק העונה. בסיום מנחם כבר נראה טוב בהרבה, והוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. גם דולב חזיזה שהיה חולה ופתח על הספסל בשל כך יזכה למנוחה הרצויה ויהיה כשיר למשחק בשבוע הבא.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. סוכנות ג'יני
רק פרשת שועה ממשיכה להעיב. בלבול/סוכנות ג'יני

4.

ואי אפשר בלי מי ששוב לא היה בסגל: ירדן שועה. אחרי שלפני שבועיים הייתה פגישה בין שועה ליעקב שחר, היו לא מעט תקוות שהיחסים בין המועדון לשחקן יעלו על המסלול הנכון. אלא שעושה רושם שהמתיחות בין הצדדים נמשכת, ואף מגיעה לשיא חדש, כשלא ברור כיצד יהיה אפשר להמשיך ממנו כרגיל. כידוע, ביום שישי הגיע השחקן לכפר גלים אחרי שביום רביעי רופא הקבוצה הגיע לביתו ואבחן שהשחקן חולה. שועה ביקש להתאמן אך הובהר לו שאחרי יומיים ללא אימונים בצוות הרפואי מבקשים שימשיך במנוחה ויחזור לאימונים רק ביום ראשון. מי שלא אהבו את ההחלטה הם הוריו של השחקן, שבקבוצת אוהדים הצהירו ששועה בריא לגמרי. "זה מה שמרקו מספר לכם", כתב אביו של השחקן, "ירדן מרגיש מצוין". אמו הוסיפה: "אני אמא שלו, וירדן לא חולה".

בעקבות המתיחות החדשה עושה רושם שהמועדון והשחקן יצטרכו לקבל החלטה בימים הקרובים כיצד ממשיכים מכאן. לכולם ברור שהמצב הנוכחי בו שמו של שועה מוזכר פעם אחר פעם בעימותים כאלה ואחרים עם הצוות המקצועי והמועדון לא יכול להמשיך. השחקן עצמו צפוי לבקש לעזוב, ושחר שהתנגד נחרצות לעניין יצטרך להחליט האם הפעם הוא משנה את דעתו. בחיפה, אגב, התפלאו מאוד על הטענות, שכן לדבריהם ההורים נכחו בבית בזמן בדיקת הרופא שהבהיר שהשחקן חולה. במועדון אמרו ששפעת לא עוברת ביום או יומיים ושהרופא סבור היה שהוא צריך עוד מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully