וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל באר שבע, ניב זריהן: "מאמין שיצאנו מהתקופה הרעה"

הניצחון הדחוק על אשדוד הרגיע את ברק בכר: "רואה התקדמות במשחק שלנו, עברנו שבוע מתיש". החלוץ: "זה מראה על אופי"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

שמחה גדולה הערב (שבת) בהפועל באר שבע אחרי ה-1:2 הדרמטי על מ.ס. אשדוד, שקטע לקבוצה רצף של שלושה הפסדי בית. הקבוצה מבירת הנגב פיגרה 1:0 במשך דקות ארוכות, אבל שערים של ניב זריהן (79) ונייג'ל האסלביינק (88) השאירו את הנקודות בטרנר. מה שהעיב מעט על השמחה, הייתה הרחקה שנויה במחלוקת של בן שהר בתוספת הזמן, אחרי התערבות של VAR והחלטה מוזרה של השופט ארז פפיר.

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח. בחצי הראשון הגענו לכל כך הרבה מצבים וגם אם המחצית השנייה הייתה פחות טובה, הפכנו את התוצאה בצדק. זה ניצחון שלישי רצוף, לא פשוט לשחק תחת לחץ כזה, כשאתה בפיגור והקהל מאבד סבלנות". בכר הוסיף: "אנחנו משחקים בשיטה אחרת, עם שחקנים יותר קבועים שהתפקידים יותר מתאימים להם. אנחנו מנסים להתאים את המערך לשחקנים. אני רואה התקדמות במשחק שלנו. עברנו שבוע מאוד קשה, מתיש, מעייף. לכל משחק הייתה דרמה שלו ולחץ משלו".

ניב זריהן, שכבש היום שער בכורה בליגה אחרי שבשבוע שעבר כבש גם בגביע מול האקסית: "ברור שאני מבסוט, כיף לעזור לקבוצה, במיוחד במצב עכשיו, עברנו שבוע לא קל וניצחנו שלושה משחקים, שמח שעברנו את זה".

על הניצחון הראשון בטרנר אחרי שלושה הפסדים אמר: "זה הכי חשוב בעולם. אחרי שנקלענו לפיגור מוקדם, זה מראה על אופי, שמח שעשינו את זה, מאמין שיצאנו מהתקופה הרעה". כשנשאל האם העובדה שהקבוצה לא בקרב האליפות שחררה לחץ השיב: "שחרר קצת לחץ, אפשר להגיד שכן. אבל יש עוד הרבה זמן, הרבה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully