וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה הוחלף אחרי 13 דקות ומירר בבכי, אוואט רמז: הוא לא מחויב

28.12.2019 / 22:05

קשר מ.ס. אשדוד נכנס, הוחלף כמעט מיידית ובכה על הספסל. ייתכן שיעזוב בינואר. המאמן: "אם הוצאתי אותו כנראה שהייתה סיבה טובה"

צילום: לירון מולדובן

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי ההפסד הדרמטי הערב (שבת) 2:1 להפועל באר שבע בחוץ. הקבוצה מעיר הנמל הוליכה 0:1 במשך דקות ארוכות, אבל ספגה בדקות 79 ו-88 וירדה מנוצחת.

לצד ההפסד, מה שסחט את מרבית תשומת הלב היה החילוף של רועי גורדנה. הקשר נכנס בדקה ה-74, הוחלף בדקה ה-87 ומירר בבכי על הספסל. בשבוע שעבר גורדנה פתח במשחק הגביע נגד הפועל באר שבע, אבל הוחלף בדקה ה-33 ונראה שאף אחד לא יופתע אם הוא ואשדוד יפרדו כשחלון ההעברות של ינואר יפתח.

המאמן רוני אוואט אמר בסיום: "אם הוצאתי אותו כנראה שהייתה סיבה מספיק טובה. ברור שזה דבר חריג, אבל ההחלטה הייתה מקצועית. את הדברים שצריך לסגור - נסגור בתוך הבית. תפקידי לעשות את הכי טוב עבור אשדוד. אם שחקן לא מחויב ב-100 אחוז הוא לא ישחק - גם אם זה אומר להחליף אותו אחרי חצי שעה, עשרים דקות או אפילו עשר דקות. גיל כהן למשל, היה כל השבוע בטירונות, בא לשחק בלי להתאמן ונתן מעצמו הכל. יש אחרים שלא".

על המשחק עצמו אמר אוואט: "ספגנו שער מצחיק ממתפרצת דווקא כשהיינו ביתרון מספרי בהתקפה, אבל איבדנו את הכדור וספגנו בצד השני. באר שבע שלטה טוטאלית במחצית הראשונה, אבל עד הדקה ה-75 כבר הייתה מתוסכלת ואיבדה כדורים. היו לנו 2-3 מצבים לעשות 0:2, אבל כנראה שלשטקוס יש משהו מיוחד נגד אשדוד - הוא לקח ליחזקאל גול של מיליון אחוז. אם היינו עולים ל-0:2 היינו מנצחים".

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"שטקוס לקח ליחזקאל גול של מיליון אחוז". אוואט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully