וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה - הפועל ת"א: ג'רפי חש חולשה, ינקו עשוי לפתוח, קלינגר: "ההכנה לא אידיאלית"

28.12.2019 / 16:59

השוער הראשון חזר לאימונים, אבל קלינגר טרם החליט מי יעמוד בין הקורות במשחק התחתית (א', 20:15, ספ' 1). קלינגר: "מודעים לחשיבות המשחק"

מחזור 16הסתיים29/12/2019
סקציה נס ציונה
    0
    • (33) עביד
    הפועל תל אביב
    צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

    בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

    הפועל תל אביב

    אחרי התיקו המאופס בבלומפילד מול מ.ס. אשדוד, הפועל תל אביב תקיים קרב תחתית נוסף, הפעם מול סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. האדומים הסתבכו בתחתית בעקבות התוצאות האחרונות, והפסד במשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) יוריד אותם אל מתחת לקו האדום ויסבך את המצב עוד יותר. המאמן ניר קלינגר אמר לשחקניו לקראת המשחק: "מבחינת המצב בתחתית והמשמעות, אני לא צריך להגיד כלום. עדיין נצטרך לדעת להביא יותר לב ונשמה כדי לנצח את המשחק הזה".

    מרווין פרסמן חוזר אחרי ריצוי עונש צהובים ויפתח בעמדת המגן השמאלי. כמו כן, עמרי אלטמן ועידן כהן יחזרו לסגל כשייתכן שגם עמנואל בואטנג ופרנסיס קיירמה המחלימים יתלבשו. עומר דמארי עדיין לא החלים ולא צפוי להיות בסגל. סטפן ספירובסקי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט, כמו גם דמבה קמארה בחוד. יואב ג'רפי חזר לאימונים אך עדיין חש חולשה ורק מחר יוחלט מי יפתח, הוא או אריק ינקו.

    "כולנו מודעים לחשיבות המשחק", אמר היום קלינגר, "גם למצב הנקודות וגם למיקום שלנו בטבלה. אנחנו רוצים ומחוייבים לתוצאה טובה מחר ונעשה הכל כדי שזה יקרה. מקווה שלמשחק מחר יחזרו לפחות שחקן אחד או שניים לכשירות מלאה ונוכל להציג את אותה יכולת עם שיפור בחלק הקדמי.

    "ההכנה לא הייתה אידיאלית בשבוע האחרון, שיחקנו 120 דקות בגביע ו-90 דקות בליגה עם סגל קצר, לא התלוננו ולא בכינו, כל אחד עשה את העבודה שלו ועם קצת יותר ריכוז בחלק הקדמי גם היינו מנצחים, אני מקווה שזה יקרה מחר".

    עומרי אלטמן: "גם מבחינת זמנים וגם מבחינת חיסורים זו לא הייתה ההכנה הכי אידיאלית מבחינתנו, אבל כולם מודעים לחשיבות המשחק מחר. כמו בכל משחק שאנחנו מגיעים אליו, נבוא וננסה לנצח. אנחנו רוצים לנסות לברוח מהתחתית לכיוון החלק העליון של הטבלה, זו המטרה שלנו ולשם אנחנו מכוונים. בשביל להגיע לשם צריך להתחיל לצבור נקודות ואנחנו רוצים להתחיל עם זה כבר מחר".

    שחקן הפועל תל אביב, דמבה קמארה. ברני ארדוב
    ימשיך לקבל קרדיט. דמבה קמארה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * סקציה נס ציונה ניצחה את הפועל תל אביב בגביע הטוטו, אבל בליגה עדיין מחפשת ניצחון ראשון על האדומים, אחרי 1:1 בסיבוב הראשון ועוד תיקו לצד שלושה הפסדים בעונה הכפולה 1966/68.

    * זהו מפגש בין שתיים משלוש הקבוצות היחידות (לצד בני יהודה) שלא כבשו העונה יותר משני שערים במשחק אחד.

    * הפועל תל אביב היא ההתקפה הכי גרועה בליגה אחרי 15 מחזורים, עם 10 שערי זכות בלבד (רק שניים בשבעת המשחקים האחרונים). ועדיין, מדובר בשיפור לעומת העונה הקודמת, אז היו לה רק שמונה שערים באותו פרק זמן.

    * נס ציונה נותרה הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה העונה מהנקודה הלבנה במסגרת הליגה. סאביין לילאי החמיץ את הפנדל היחיד של הקבוצה העונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 2291

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully