וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות האור של הפועל באר שבע: האופי, ההקרבה ובעל הבית החדש

29.12.2019 / 8:01

הקבוצה מבירת הנגב עוד לא משוכנעת שהמשבר מאחוריה, אבל מוצאת סיבות לאופטימיות בזכות המחוייבות והשיפור של ז'וזואה. מרין יעזוב?

צילום: דני מרון, עריכה: נועה לוי

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת את הניצחון על הפועל חדרה

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע עדיין לא משוכנעים שהמשבר מאחוריהם. נקודות האור: האופי וההקרבה של השחקנים

- ז'וזואה הופך לבעל הבית בקישור. בבאר שבע בטוחים: כשפאוליניו יצטרף, הוא אפילו יהיה יותר טוב

- ג'ימי מרין מתוסכל ממעמדו בקבוצה. באר שבע עשויה להעבירו לקבוצה בה יוכל לקבל יותר דקות

seperator

1. בבאר שבע לא בטוחים שהמשבר מאחוריהם

למרות שהיא הצליחה להתאושש מהמשבר המקצועי עליו הכריז המאמן ברק בכר בתום ההפסד לבית"ר ירושלים לפני כשבועיים, בהפועל באר שבע עדיין לא מרגישים שהם עלו על דרך חדשה. המאמן ברק בכר אפילו אמר אמש (שבת) שקבוצתו עדיין נמצאת במשבר. ולמרות זאת, בהפועל באר שבע רשמו אתמול ניצחון שלישי בשלושה משחקים, 1:2 דרמטי על מ.ס אשדוד אותה ניצחה פעמיים בתקופה הזו, ובקבוצה לא מקלים ראש בכך. "מכבי תל אביב איבדה נקודות בבלומפילד מול נס ציונה, הפועל חדרה, בני יהודה ומכבי נתניה, אז מי אנחנו שנזלזל בניצחונות על מ.ס. אשדוד והפועל חדרה?", שאלו אמש בקבוצה. "שיחקנו טוב נגד אשדוד וייצרנו שלל מצבים שלא הפכו לשער. להפוך את התוצאה בדקות האחרונות ולא להתייאש, מראה על אופי ואולי קצת על שינוי בגישה של השחקנים. זה הערך המוסף שצריך לקחת מהמשחק הזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
לא לוקחים אף נקודה כמובנת מאליה. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

2. גם ההרכב המאולתר מקריב מעצמו

היעדרותם של מיגל ויטור ולואי טהא כבר משחק שני ברציפות, הולידה ציוות יוצא דופן בהפועל באר שבע כאשר בן ביטון מתופקד כבלם מצד ימין, מרואן קבהא כליברו ובצד ימין על הקו אור דדיה שזכה אתמול לתשואות מהקהל אחרי שהוחלף. "שחקנים נתנו מעצמם יותר כולל בעמדות שהם לא מורגלים לשחק בהן ואת המחוייבות הזו גם צריכים לקחת כנקודת אור בקבוצה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "השחקנים התגייסו למשימה בידיעה ששחקנים רבים לא יכולים לשחק ועל זה צריך להעריך אותם".

שחקן הפועל באר שבע אור דדיה. דני מרון
הקהל אוהב אותו. אור דדיה/דני מרון

3. ז'וזואה הופך לבעל הבית

ז'וזואה הפורטוגלי לא כבש אתמול כמו במשחק שעבר מול הפועל חדרה, אבל בעיקר במחצית הראשונה שהיתה מהיותר טובות התקפית העונה, הוא היה כמו בעל הבית בהפועל באר שבע. במועדון משוכנעים שהשער שהוא כבש במשחק הקודם, שחרר אצלו הרבה לחץ שהיה טמון בו עקב זה שהוא לא ממש גילה יכולת גבוהה. בבאר שבע משוכנעים שהם עוד ייהנו מהאיכויות שלו במיוחד כשפאוליניו יתחיל לשחק.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע לפני גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
זה עוד הולך להשתפר. ז'וזואה בפעולה אמש/דני מרון

4. מרין המתוסכל בדרך החוצה

ברק בכר סירב אמש להתייחס לחלון של ינואר ולתכניות שיש לקבוצה, אבל נדמה שלג'ימי מרין אין יותר מדי סיכויים לסיים את העונה בהפועל באר שבע והוא עשוי לעבור לקבוצה בחלון הקרוב כדי שישחק כל משחק 90 דקות. בבאר שבע משוכנעים שמרין הוא שחקן טוב, אבל מתקשים למצוא לו מקום גם בין המחליפים. מרין עזב אתמול את האיצטדיון מאוד מהר בסיום המשחק ונראה שהוא די מצוברח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully