וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "צברנו מומנטום, אתם יכולים רק לקוות לעצור אותנו עכשיו"

מאמן גולדן סטייט התמוגג לאחר שקבוצתו חזרה מפיגור דו ספרתי: "מרגישים שאנחנו יכולים לחזור מכל פיגור". ג'ואל אמביד מגיב לביקורות: "אם אני פנוי - אזרוק"

עריכת וידאו: ניר חן

במיאמי מאושרים לאחר ה-112:113 הדרמטי על הפייסרס מסל ניצחון של גוראן דראגיץ' 6.8 שניות לסיום. מדובר בניצחון ה-14 של ההיט העונה בבית, ונכון לעכשיו מדובר בקבוצה הכי ביתית בליגה עם מאזן נהדר של 1:14 העונה באמריקן איירליינגס ארנה. ג'ימי באטלר הוביל את מיאמי עם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים כשבאם אדבאיו היה נפלא עם 18 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה ו-15 ריבאונדים.

"המהלכים בסוף מדברים בשביל עצמם", חגג קולע דראגיץ' בסיום. "אנחנו לא נוותר לעולם". מאמן ההיט אריק ספולסטרה הוסיף: "ידענו שהולך להיות קשה עד הסוף". נייט מקמילן, מאמן הפייסרס היה מאוכזב מטבע הדברים: "היינו צריכים להוציא לפועל הרבה יותר טוב בסוף, אבל לא עשינו זאת. בפוזשן בסוף יכול בהחלט להיות שאם היינו משיגים את הריבאונד בהגנה אולי המשחק היה נגמר אחרת. אני חושב שהם השיגו שלושה כדורים חוזרים בהתקפה בפוזשן האחרון, ואנחנו לא הצלחנו לקלוע בהתקפה האחרונה. צריך לדעת לבצע את המהלכים האלה כמו שצריך, ואנחנו לא עשינו זאת".

בפילדלפיה עדיין מלקקים את הפצעים לאחר שהקבוצה כמעט הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי בשתי הדקות האחרונות מול המג'יק אך הקבוצה החטיאה ארבע שלשות רצופות וירדה מנוצחת 98:97. "אם אני פנוי אני אזרוק", אמר ג'ואל אמביד בסיום, לאחר שהחטיא בסיום ולא הצליח לנצח עבור קבוצתו את המשחק. "זו המנטליות בה אתה צריך להיות שרוי. לא הצלחתי לקלוע את הזריקה האחרונה - זה בכלל לא משנה".

ג'ואל אמביד שחקן פילדלפיה סבנטיסיקסרס. GettyImages
לא מתרגש מההחטאה בסיום. ג'ואל אמביד/GettyImages

בגולדן סטייט חזרו לחייך לאחר הרבה מאוד זמן. הקבוצה שמחזיקה במאזן השלישי הכי גרוע בליגה, ונמצאת עמוק במקום האחרון במערב רשמה הלילה ניצחון רביעי ברציפות , כשעד הרצף הנוכחי שחקניו של סטיב קר לא הצליחו לחבר העונה שני ניצחונות ביחד.

"אתם יכולים רק לקוות לעצור אותנו", התמוגג המאמן בסיום ניצחונה הרביעי ברציפות של הווריירס, 96:105 על פיניקס לאחר שפיגרה ב-12 הפרש בסיום הרבע השלישי. "אני חושב שאנחנו שצברנו קצת מומנטום והבחורים מרגישים את זה. בנקודה הזו אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לחזור מפיגור וממצב קשה. בהחלט עשינו צעד קדימה בנושא הזה".

"אנחנו הולכים ומשתפרים כקבוצה", אמר דריימון גרין. "לפני חודש היינו מפסידים את המשחק הזה ב-40 הפרש עם היכולת איתה שיחקנו במחצית הראשונה. הצלחנו להישאר קרובים. כשאתה עושה זאת, הזריקות שלא נכנסו קודם, בסוף נכנסות".

עוד בוואלה! ספורט

סל ניצחון לגוראן דראגיץ' בניצחון מיאמי על הפייסרס, מילווקי טיילה ללא יאניס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully