וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "יוסטון רוקטס עשויה להעביר את ראסל ווסטברוק בטרייד בשבועות הקרובים"

בארה"ב טוענים שבקבוצה לא מרוצים מהכוכב שהגיע בקיץ: "דריל מורי לא יהסס". שחקני דאלאס חגגו את החזרה של דונצ'יץ': "לא רוצה להחמיץ יותר משחקים"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: הכוכבים שעשויים לעבור בטרייד

אם בכל שנה חובבי ה-NBA סופרים את הדקות עד לפתיחת העונה, השנה, בעקבות ריבוי טריידים מסקרנים ושילובים שמציתים את הדמיון, הציפיות הרקיעו לשמיים. אחת הסיבות לכך היא השילוב המרתק בין ג'יימס הארדן לראסל ווסטברוק, שהגיע בטרייד מאוקלהומה סיטי. אלא שאחרי 31 משחקים העונה, נראה שהשילוב בין השניים לא עובד כפי שציפו, כשיוסטון רוקטס מדורגת במקום הרביעי במערב עם 21 ניצחונות לעומת עשרה הפסדים.

אחד מעיתונאי הספורט המוערכים בארצות הברית, ראיין רוסילו מ"דה רינגר", טוען שפתיחת העונה הפושרת של הצמד עלולה לגרום לכך שווסטברוק יעבור בטרייד לקבוצה אחרת בשבועות הקרובים. "אם שואלים אותי, ווסטברוק זמין לטרייד, אם תגיע ההצעה הנכונה", אמר רוסילו בנושא. "את דריל מורי מעניינים הניצחונות, ואם הוא סבור שמהלך שכזה ישפר את הקבוצה שלו הוא לא יהסס. חלק מעניין שגם העלויות הגבוהות של ווסטברוק, שמחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות, נלקחות בחשבון".

"אני לא חושב שמורי מתקשר לכל קבוצות הליגה ומציע את ווסטברוק, אבל אני כן סבור שבקבוצה שוקלים להעביר אותו בטרייד", הוסיף רוסילו.

על הנייר, העונה מעמיד הגארד בן ה-31 ממוצעים נאים של 24.1 נקודות למשחק, 8.1 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים, אלא שהוא עושה זאת באחוזים רעים למדי - 42.6 אחוז מהשדה ורק 23.8 אחוז מחוץ לקשת (בשני המקרים מדובר במספרים הנמוכים מהממוצע שלו לאורך הקריירה).

שחקני דאלאס מרעיפים אהבה על דונצ'יץ' שחזר לשחק

* אחרי שהתרגלנו להתעורר כמעט בכל בוקר למשחק מופלא של לוקה דונצ'יץ', נפגע הסלובני בקרסולו ונעדר מארבעת המשחקים האחרונים של דאלאס מאבריקס. הלילה הוא סוף כל סוף חזר לפרקט, והתקבל באהבה גדולה על ידי חבריו בחדר ההלבשה (הסרטון למעלה). נראה שהוא הסיר מהר מאוד את ההתרגשות בניצחון 98:102 על סן אנטוניו, במהלכו קלע 24 נקודות, קטף 10 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים.

"הקרסול שלי בסדר גמור", אמר דונצ'יץ' בסיום. "יש כאן קבוצה נהדרת ששיחקה מצוין גם בלעדיי, זה הרגיש נהדר. עכשיו כשחזרתי אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. מבחינתי, אני רק רוצה לשחק ולא רוצה להחמיץ יותר משחקים. לשמחתי הספקתי לנוח קצת, ועכשיו שוב הגיע הזמן לשחק. אני חושב שהמפתח לניצחון במשחק מול סן אנטוניו היה הריצה ברבע הרביעי, משם כבר לא הבטנו לאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully