וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של ניו אורלינס לפציעה של זאיון וויליאמסון: קודם תלמד לרוץ וללכת נכון

מתי הרוקי המסקרן יערוך את הבכורה? הפליקנס מנסים לפתור את הבעיות של זאיון לטווח ארוך יותר. וגם, פילדלפיה מסבירה: כך עוצרים את יאניס אנטטוקומפו

עריכת וידאו: ניר חן

מתי זאיון וויליאמסון יחזור למגרשים? הרוקי, שנבחר ראשון בדראפט האחרון על ידי ניו אורלינס, טוען שמבחינתו הוא כבר כשיר לחזור, אבל בארה"ב טוענים שתהליך השיקום שלו מורכב ממספר רבדים ולא רק החלמה מהקרע במיניסקוס. וויליאמסון בן ה-19 אמר ש"אני סומך על המועדון, על רקע דיווחים בארה"ב שהפליקנס כעת מנסים ללמד אותו ללכת ולרוץ בצורה שונה על מנת לעבוד על השרשרת הקינטית בגוף שלו.

תיאוריית השרשרת הקינטית טוענת שכל חלקי גוף האדם מחוברים זה לזה בצורת שרשרת, שעוברת ומחברת יחד את הגידים, הרצועות והשרירים, ולכן כל בעיה באחד מחלקי השרשרת גורם לרפיון ועומס במקומות אחרים לאורך החוליות. זו הסיבה שבגינה הפליקנס מנסים לעבוד על שרירי הליבה של זאיון ולעבוד איתו על אלמנטים בסיסיים יותר.

בשבוע האחרון וויליאמסון החל באימוני החזרה וערך אימוני קליעות אישיים, אבל טרם שותף באימונים של 5 על 5. בשבוע שעבר, בסיום האימון, זאיון נשאר עם קבוצת מאמנים שעבדו איתו בין שעה לשעה וחצי רק על תנועה וריצה לאורך המגרש. דייויד גריפין, סגן הנשיא, טען שוויליאמסון צריך לעבור בדיקות בסיסיות של קדם עונה לפני שהוא יכול לחזור למגרשים ולערוך את הבכורה שלו. בקבוצה טוענים: רק אחרי ה-1 בינואר הוא יתחיל לעבור אימונים מלאים, שאחריהם ייבחן.

כידוע, רבים טענו שהמשקל של זאיון מפעיל לחץ גדול על הברכיים שלו, ובגלל הפציעה שלו הוא מסכן את עתידו. זו הסיבה שבגינה הפליקנס כל כך זהירים בהתנהלות איתו ועשויים לתת לו לנוח כל העונה, כדי שההחלמה תהיה אידיאלית, בראייה לטווח ארוך יותר.

זאיון וויליאמסון לצד ג'ה מוראנט. GettyImages
יחזור העונה? זאיון/GettyImages

פילדלפיה מסבירה: כך עצרנו את יאניס אנטטוקומפו

פילדלפיה פתחה את העונה בעצלתיים ורשמה כמה הפסדים ליריבות נחותות, אבל אמש היא סיפקה תזכורת לכל מי שהספיק לשכוח: הכישרון שלהם לא פחות גדול משל אף קבוצה במזרח, גם לא ממילווקי שנחשבת לפייבוריטית של הקונפרנס.

בניצחון 109:121 על הבאקס הם נראו דומיננטים בשני צידי המגרש: בהתקפה הם צלפו שלשות ללא הכרה, וסיימו את המשחק עם לא פחות מ-21 קליעות מחוץ לקשת, שווה לשיא המועדון במשחק בודד בכל הזמנים. בהגנה הם הגבילו את יאניס אנטטוקומפו, מי שנראה עד כה כפייבוריט לזכות ב-MVP, ל-18 נקודות בלבד באחוזים נמוכים מאוד (8 מ-27 מהשדה, כולל 0 מ-7 מהשלוש).

הסיקסרס עשו זאת בזכות מאמץ משותף של ג'ואל אמביד ואל הורפורד, שהקשו על הגריק פריק להיכנס לצבע שבו הוא רגיל לשלוט. "פשוט עשיתי מה שאני יכול כדי להישאר לפניו. הוא סופר מוכשר, הוא מהיר, אתלטי. בסך הכל ניסיתי להשתמש באורך שלי כדי להפריע לו כמה שאני יכול", אמר אמביד שהציג משחק שלם ומרשים שגרם גם לפרשן "הרינגר" קווין אוקונור להכריז ש"אמביד הזכיר ליאניס אנטטוקומפו שהוא לא המועמד היחיד ל-MVP במזרח".

אל הורפורד, עוד אחד ששמר על יאניס לא פעם והקשה עליו בעיקר בפלייאוף האחרון במדי בוסטון, אמר ש"לשמור עליו זו משימה קשה מאוד. ניסינו לשמור על הצבע כמה שיותר עמוס ולעשות עבודה קבוצתית ומתואמת, כי באחד על אחד מולו אין לך הרבה סיכוי".

הורפורד גם החמיא לאמביד על העבודה בצד ההגנתי, ואמר ש"הוא שמר על יאניס ביעילות יוצאת דופן, אולי הכי טובה שראיתי. הוא לקח על עצמו האתגר ועשה את זה בצורה פנטסטית".

עוד בוואלה!

מייקל ג'ורדן על סטף קרי: "הוא עדיין לא ראוי להיכנס להיכל התהילה"

לכתבה המלאה
ג'ואל אמביד פילדלפיה חוסם את יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
הסיקסרס עשו זאת בזכות מאמץ משותף של ג'ואל אמביד ואל הורפורד, שהקשו על הגריק פריק להיכנס לצבע שבו הוא רגיל לשלוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully