וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "הדלת שלי תמיד פתוחה לכל שחקן"

23.12.2019 / 15:15

לפני בני יהודה (ג', 20:15, ספ' 4) ועל רקע השמועות לפיהן יש לשחקני מכבי תל אביב בעיה איתו, הצהיר המאמן שהוא תמיד פתוח לשוחח איתם: "הקבוצה היא כמו משפחה שנייה, אנחנו פה בשביל כל שחקן"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בצל המשבר שפוקד אותה, מכבי תל אביב תתארח מחר (שלישי, 20:15, ספורט4) אצל בני יהודה במטרה לחזור למסלול הניצחונות. הצהובים רשמו שתי תוצאות תיקו בליגה לפני שהודחו מהגביע על ידי הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית ביום שבת האחרון.

המאמן ולאדן איביץ' שערך היום מסיבת עיתונאים, יבצע שינויים רבים בהרכב ואחד מהשחקנים שאמורים לחזור ל-11 שלו הוא יונתן כהן, שישב ביציע במפגשים עם מכבי נתניה וסקציה נס ציונה.

בני יהודה בעצמה נמצאת בתקופה לא טובה, אבל היא ידעה להקשות על הצהובים בחודשים האחרונים והמשחק בסיבוב הראשון הסתיים ב-0:0.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
"שחקנים במכבי תל אביב צריכים לדעת להגיב". איביץ'/ניב אהרונסון

איביץ' אמר היום: "אף מאמן של מכבי תל אביב לא היה יכול להיות מרוצה אחרי הפסד כמו ביום שבת. הודחנו מהמפעל הזה, אבל טוב שהליגה חוזרת מהר ותהיה לנו הזדמנות להגיב מיד. אני מודאג גם כשאנחנו לא מנצחים משחק אחד, לא שלושה. אנחנו צריכים למצוא פתרון כדי לעצור את הרצף. שחקנים שלובשים את החולצה מכבי תל אביב צריכים לדעת איך להגיב. לא הגיוני שלא תספוג 13-14 שערים וקבוצה אחת תכבוש מולך שלושה שערים".

על היריבה מחר אמר המאמן: "בני יהודה קבוצה טובה מאוד שיודעת איך לשחק נגד קבוצות חזקות. היא עברה הרבה שינויים, אבל נשארה אחת הקבוצות הכי טובות בישראל".

על המומנטום השלילי: "היו לנו משחקים טובים אחרי הפגרה, גם אם לא הצגנו יכולת טובה. מצד שני, היו גם משחקים בהם שיחקנו טוב ולא לקחנו שלוש נקודות. זה ספורט, אי אפשר לדעת בדיוק מה יהיה. פרט אחד קטן יכול לשנות הכל. לא ניצחנו שלושה משחקים רצופים, אבל כבר אמרתי בעבר - זה קורה לכל הקבוצות בעולם".

על יחסיו עם השחקנים: "כולם יודעים מהיום הראשון שלי פה, שהדלת שלי פתוחה תמיד. הקבוצה היא כמו משפחה שנייה ואם יש שחקן שרוצה לדבר על כל דבר, אנחנו פה בשבילו".

אבי ריקן אמר על ההפסד לאום אל פאחם: "אחרי שהובלנו 0:2 היינו צריכים להבטיח את הניצחון. עשינו את כל הטעויות האפשריות ונתנו להם לחזור. לא הגבנו כל כך וזו אחת הטעויות הגדולות שעשינו. אבל יש צ'אנס לתקן בליגה. זה המפעל האחרון שנשאר לנו, נפגוש יריבה עיקשת שהקשתה עלינו בשנים האחרונות. רוטציות היו גם בשנה שעברה, אבל כשניצחנו לא דיברו על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully