וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "המטרה: לזכות באחד מששת התארים הגדולים של 2020"

הטניסאי האגדי רוצה גרנד סלאם או זהב אולימפי: "זכיתי השנה בכמה טורנירים וזה כיף, אבל להוסיף תואר גדול יהיה דבר מדהים"

מתוך יוטיוב

כשעונת הטניס 2020 תגיע לסיומה, רוג'ר פדרר כבר יהיה בן 39. אבל גדול הטניסאים בכל הזמנים עדיין רעב ומרגיש שכוחו במותניו. אחרי שבעונה החולפת הוא לא הצליח לזכות בתואר גרנד סלאם, הוא מקווה לשינויים בחודשים הבאים.

"ניצחתי את נובאק בטורניר גמר הסבב, גברתי על רפא בווימבלדון, שיחקתי טניס טוב, אבל לא זכיתי בתואר גדול וזה משהו שאני רוצה לשנות", אמר השוויצרי בריאיון במולדתו, "אצטרך להתאמן קשה והמטרה שלי תהיה לזכות באחד התארים הגדולים: יש ארבעה טורנירי גרנד סלאם, טורניר גמר הסבב וגם האולימפיאדה".

השוויצרי מחזיק בשיא זכיות בטורנירי גרנד סלאם (20) ושיא ניצחונות בטורנירי גרנד סלאם (357). הוא זכה ב-103 טורנירים (מקום שני בהיסטוריה), ניצח 1,237 משחקים (מקום שני בהיסטוריה) וגבר 224 פעמים על טניסאים שמדורגים בטופ 10 (מקום ראשון בהיסטוריה). גם ב-2020 הוא מתכוון להמשיך לשכתב את ההיסטוריה.

פדרר המשיך: "אני רוצה לזכות באחד מששת התארים הללו. אני יודע שהרולאן גארוס תמיד קשה, אבל בכל אחד מהאחרים זה אפשרי. זכיתי בשנה האחרונה בדובאי, מיאמי, האלה, גביע לייבר וגביע הופמן - זה כיף ואני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים גם ב-2020. אם אוסיף לזה טורניר גדול, ווימבלדון, ארה"ב, אוסטרליה, המשחקים האולימפיים... זה יהיה מדהים".

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי חוגג. רויטרס
לא מתכוון להוריד רגל מהגז. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully