וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול השלימה את "הטרבל היבשתי", קלופ: "לילה מדהים למועדון"

אחרי הזכייה באליפות העולם לקבוצות, בליברפול נזכרים בהבטחה של קלופ במסע"ת הראשונה שלו, ובסגירת המעגל. החשש: הפציעה של אוקסלייד צ'מברליין

פלייר שחקני ליברפול חוגגים/טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת בחדר ההלבשה את הזכייה

ליברפול השלימה אמש (שבת) את השנה האדירה שלה, כשזכתה באליפות העולם לקבוצות אחרי שגברה 0:1 על פלמנגו במשחק הגמר, במפגש בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה.

עבור ליברפול זו זכייה ראשונה בתואר, והיא הפכה לקבוצה האנגלית השנייה שמניפה את הגביע הזה, אחרי מנצ'סטר יונייטד ב-2008. הקבוצות האירופאיות זכו בתואר ב-12 מ-13 השנים האחרונות, כולל שבע השנים האחרונות ברציפות. פלמנגו הפכה לקבוצה הברזילאית הרביעית שמסיימת במקום השני אחרי הפסד בגמר.

גיבור הניצחון הוא רוברטו פירמינו, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-99 עם סיומת יפה וקור רוח ברחבה. פירמינו, כזכור, היה זה שכבש שער ניצחון דרמטי לליברפול בחצי הגמר מול מונטריי ששלח את אלופת אירופה לגמר הטורניר.

וכמובן, יורגן קלופ. בליברפול זוכרים היטב איך כשהוא התמנה לתפקיד הוא הצהיר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו: "תוך ארבע שנים יהיה לנו לפחות תואר אחד, אני די בטוח בזה". אתמול, ארבע שנים אחרי, הוא השלים את טרבל היבשות: הגרמני הניף את גביע אליפות העולם לקבוצות, כשבאמתחתו זכייה בליגת האלופות ובסופר קאפ האירופאי, כשגם בליגה האנגלית ליברפול במצב לא רע - 10 נקודות הפרש מהמקום השני, ומשחק חסר.

אחרי הזכייה אמר קלופ: "ברגעים כאלה אני מתקשה למצוא את המילים הנכונות כדי לתאר את תחושותיי ואת הכבוד שיש לי לבחורים. אני לא יודע איך הם עושים את זה. איזו הופעה מדהימה, מול יריבה טובה מאוד.

"זה לילה מדהים עבורנו, למועדון ולכל מי שמעורב. הבחורים מתייצבים למשחק אחרי משחק אחרי משחק ובכל פעם מראים את התשוקה ללכת עוד צעד קדימה, לנצח את המשחק הבא, להסתער על האתגר הבא. אני כל כך גאה בהם".

מה שפחות מעודד את ליברפול זה אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שנפצע במהלך המשחק ולחגיגות הניצחון עלה לדשא בקביים כשקרסולו עטוף בסד. "הוא מרגיש טוב", אמר עליו קלופ, "זה כמובן לא מושלם, ונראה אם זה קרע או רק מתיחה. נראה שהוא בסדר".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את לסטר ונצמדה אליה בטבלה

לכתבה המלאה
רוברטו פירמינו, אליסון, שחקני ליברפול חוגגים זכייה באליפות העולם לקבוצות. רויטרס
נהיו ווינרים. ליברפול/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול חוגג זכייה באליפות העולם לקבוצות. רויטרס
עמד בהבטחה. קלופ/רויטרס
מוחמד סלאח חלוץ ליברפול חוגג זכייה באליפות העולם לקבוצות. רויטרס
מוחמד סלאח חלוץ ליברפול חוגג זכייה באליפות העולם לקבוצות/רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד ךצד אנדי רוברטסון, שחקני ליברפול חוגגים זכייה באליפות העולם לקבוצות. רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד ךצד אנדי רוברטסון, שחקני ליברפול חוגגים זכייה באליפות העולם לקבוצות/רויטרס
ליברפול מניפה את גביע אליפות העולם לקבוצות. AP
ליברפול מניפה את גביע אליפות העולם לקבוצות/AP
שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
שחקן ליברפול רוברטו פירמינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully