וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו שני ברציפות למכבי פתח תקוה, בני סכנין הורידה את אום אל פאחם לקרקע

מוליכת הטבלה סיימה ב-1:1 עם נוף הגליל, סנסציית הגביע סחטה 1:1 משלה. 1:4 גדול לבית"ר תל אביב הלוהטת על רמת השרון

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

אחרי משחקי הגביע, הליגה הלאומית חזרה לפעילות כבר אתמול (שני) עם ה-1:1 בין הפועל פתח תקוה המאכזבת להפועל עפולה. המחזור ה-16 שפותח את הסיבוב השני, נמשך עם עוד שישה משחקים הערב, כשבמוקד נפרדה המוליכה מכבי פתח תקוה ב-1:1 מול הפועל נוף הגליל. סנסציית הגביע הפועל אום אל פאחם סיימה באותה תוצאה בדוחא מול בני סכנין. ברביעי המחזור יגיע לסיומו עם הקרב על המקום השני בין הפועל ראשון לציון להפועל קטמון.

ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. דני מרון
השער לא הספיק. עבדה/דני מרון

הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה 1:1

שתי הקבוצות הוגרלו למפגש בשמינית גמר גביע המדינה, אבל עוד לפני כן חלקו ביניהן את הנקודות. ליאל עבדה העלה את מוליכת הטבלה שהדיחה את עירוני קרית שמונה בסיבוב ח' ליתרון בדקה ה-84, אלא שהמארחת לא אמרה נואש והשוותה מרגלי עידן גולן (88). המלאבסים עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון - דבר שקרה להם רק פעם אחת קודם לכן העונה.

עוד בוואלה!

הגרלת שמינית גמר הגביע: אום אל פאחם מול מכבי חיפה, באר שבע בנתניה

לכתבה המלאה
ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם. קובי אליהו
שוב כבש, הפעם זה הספיק רק לתיקו. מסיקה/קובי אליהו

בני סכנין - הפועל אום אל פאחם 1:1

הקבוצה הכי מדוברת בכדורגל הישראלי אחרי משחקי הגביע בו היממה את מכבי תל אביב חזרה לקרקע ועלולה למצוא עצמה רחוקה 11 נקודות מהמקום השני המוביל לליגת העל. מארון גנטוס כבש ראשון (20), גיבור משחק הגביע ריף מסיקה שוב מצא את הרשת ואיזן (30).

ירין שרעבי שחקן הפועל עכו מול מוחמד ג'בארין שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
הפועל עכו אוספת את רוב הנקודות בבית. ירין שרעבי/לילך וייס רוזנברג

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם 0:1

שמונה ימים אחרי שכמעט הייתה הראשונה שמנצחת את מכבי פתח תקוה, התנחמה הפועל עכו בעצירתה של מ.ס. כפר קאסם המרשימה, שהדיחה מהגביע את הפועל כפר סבא מליגת העל. המארחת המשיכה להיראות מצוין בבית, כמו בסיבוב הראשון, והפעם היה זה שער בודד של ווהיב חביאללה שהספיק לה להשיג את שלוש הנקודות (47).

שחקני הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
תבוסה כואבת לרמת השרון/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ניר רמת השרון 1:4

הקבוצה החמה של הליגה הלאומית חגגה ניצחון חמישי ברציפות, וזה כלל לא היה קשה. מופלח שלעטאה (8), יהאב אל עביד (13) ותומר אלטמן (14) קבעו 0:3 מדהים בתוך רבע השעה הראשונה, שמעון אבוחיצרה רק צימק עבור רמת השרון המאכזבת (28), שאיבדה את גל צרויה בכרטיס אדום (55). אמיר ברקוביץ' קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59 והאורחת רושמת משחק עשירי רצוף ללא ניצחון על בית"ר תל אביב בת ים, וממשיכה לאכזב לאחר ההדחה הכואבת מגביע המדינה.

עדן הרשקוביץ שחקן הפועל רמת גן, מאחוריו ירדן אבוחצירה. לילך וייס רוזנברג
הפועל רמת גן עצרה את הסחף/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 0:2

מאז שהצליחה להיחלץ מהקו האדום, רמת גן פסידה פעמיים בליגה ונוצחה גם בגביע המדינה על ידי הפועל עפולה, אבל הערב היא הצליחה להתאושש ולחגוג ניצחון בית ראשון על אשקלון בליגה מאז פברואר 2012. אסי גומה (10) וירדן אבוחצירה (38) התכבשו בשערים.

וויסאם חלאיילה מאמן מכבי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
שוב כממלא מקום. וויסאם חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני לוד - מכבי אחי נצרת 1:1

קרב התחתית החם הסתיים ללא הכרעה. עהאד עזאם כבש ראשון (15), שקד חתוכה דאג להשוות עבור המארחת (51) שקטעה, לפחות, רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

בר ירוחם שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
עוד תצוגה רעה, שיצאו ממנה עם לא מעט מזל עם תיקו. בר ירוחם/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 1:1

אחרי שהודחו מהגביע בצורה די מביכה עם הפסד לאדומים אשדוד מליגה א', הצליחו הפעם השחקנים של עמיר נוסבאום לא להפסיד, אבל ספק אם זה מנחם שם מישהו. הפועל פתח תקוה הפכה לקבוצה הראשונה בליגה הלאומית העונה שמאבדת נקודות ביתיות מול הפועל עפולה האחרונה והחלשה מאוד. גם על הנקודה הזו שהשיגו המלאבסים חייבים להיות אסירי תודה כלפי ברק לוי, שהציל אותם משתיים או שלוש ספיגות נוספות לפחות. במהלך המשחק קראו אוהדי פתח תקוה למאמן עמיר נוסבאום להתפטר.

עפולה הייתה קרובה לעלות ליתרון כבר במחצית הראשונה אחרי שג'ייק רוזנסקי נשלח לעומק, השכיב בקלילות את השומר שלו אבל ברק לוי הצליח לבלום אותו באחד על אחד וזה עדיין 0:0. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-60, יעקב אבבה נגח לשערו הוא חסר אחרי מסירת רוחב של ג'ייק רוזנסקי וקבע 0:1 מצער מאוד מבחינתו. הפועל פתח תקוה איזנה בדקה ה-83 אחרי שבן לוי פרץ מימין, ניצל טעות גדולה של השומר שלו אופק נדיר והעביר מסירת רוחב לאמאדו סוקונה, שבעט יפה לפינה הרחוקה את ה-1:1. האורחת הייתה קרובה להשיג שער נוסף, אבל לפתח תקוה היה הרבה מזל שברק לוי היה עירני כדי להציל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully