וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר ברקוביץ' עשה לאיביץ' בית ספר": הערב ששם את הפועל אום אל פאחם על המפה

22.12.2019 / 6:35

בקבוצה מהלאומית חגגו את הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בגביע המדינה. המאמן: "הרבה אנשים רעים רוצים שאיכשל. איביץ' מאמן טוב, אבל אם יום אחד אאמן את מכבי תל אביב בתקציבים האלה, גם אני אקח אליפויות". היו"ר אבו אלעם: "סנסציה זו מילה קטנה"

צילום: לירון מולדובן

בווידאו: התגובות לאחר המותחן בין מ.ס. אשדוד והפועל כפר סבא

"לא עשיתי וידאו על מכבי תל אביב. בקושי אימנתי שני אימונים לפני המשחק כי הייתי יומיים בקורס השלמה לתעודת המאמן שלי וחסרתי שלושה שחקנים חשובים שלנו ובכל זאת עשינו את הדבר המופלא הזה". כך, כשהוא מתחיל לעכל את גודל ההדחה של מכבי תל אביב מהגביע, סיפר ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם על תחושותיו. "בכל מקום אני מספר שאני לא מאמין בווידאו. אנשים צוחקים על זה, אבל זו האמת. אני לא שקרן. אני מאמן של שחקנים. מאמן שמאמין בשחקנים שלו ונותן להם גב. גם בהפסקת המשחק כשהיינו בפיגור 2:1, באתי בשקט וברוגע ואמרתי להם שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה ולעשות את הבלתי ייאמן".

וכשהייתם בפיגור 2:0?

"כשהיינו בפיגור של 2:0, התפללתי בלב שזה לא יגמר 5:0".

אמרת בסיום המשחק שאתה בונה על חוזה חדש. אתה מחכה שיפתחו לך אותו עכשיו?

"למה לא? עשיתי הישג יפה, לא? שמנו את אום אל פאחם על המפה. מגיע לי, לא?"

אמרת גם שלא מפרגנים לך

"כל הזמן מחכים לניר ברקוביץ' בפינה. בגלל שאני אח של איל, יש עלי כל הזמן עיניים. תמיד מסתכלים על משפחת ברקוביץ'. הרבה אנשים רעים רוצים שאכשל. אני אומר את זה באחריות".

מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
"אני מאמן של שחקנים". ברקוביץ'/דני מרון

ראשי הקבוצה אומרים שעשית בית ספר לוולדאן איביץ'

"שמע, הוא מאמן טוב אבל גם אני מאמן טוב ואם אאמן יום אחד את מכבי תל אביב בתקציבים האלה, גם אני אקח אליפויות".

בינתיים אין לך תעודת פרו ולא בטוח שיכניסו אותך לקורס הקרוב. וילי רוטנשטיינר עדיין לא החליט על השמות ויש 40 מועמדים על 15 מקומות

"אני צריך להיות בקורס הפרו הקרוב ולא בגלל מה שעשיתי למכבי תל אביב. מגיע לי להיות שם ולעשות את הקורס הזה. אני רוצה את התעודה וצריך את התעודה כדי להתקדם ולאמן בליגת העל".

האכזבה היא שאיל אחיך לא ראה את המשחק

"הוא היה בלונדון אבל צפה דרך הטלפון הסלולארי. הוא שלח לי הודעה שהוא גאה בי וכבר הספקנו לדבר. לפני המשחק הוא שלח לי הודעה שאני מנצח ומדיח את מכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מאוכזב. דני מרון
"הוא מאמן טוב, אבל גם אני מאמן טוב". איביץ'/דני מרון

יו"ר הפועל אום אל פאחם מוחמד אבו אלעם הוביל את השיירה של החוגגים מעפולה לעיר. בכניסה לאום אל פאחם חיכו מאות אוהדים מאושרים. "אני כל הדרך מבקש מאנשים שאיתי באוטו לתת לי מכה או לצבוט אותי כדי שאדע שאני לא חולם", סיפר. "אני חושב שסנסציה זו מילה קטנה לתאר את מה שעשינו הערב. בשפה העברית יש הרבה מלים וצריך למצוא מילה חדשה שתתאר את גודל ההישג של אום אל פאחם. אני לא יודע אם מיטש גולדהאר ואיביץ' הכירו את השם אום אל פאחם עד הלילה הזה, אבל משוכנע שגולדהאר שנמצא באיזה בניין משרדים בקנדה לא ישכח את אום אל פאחם לעולם.

"ניר ברקוביץ' עשה בית ספר לאיביץ'. הוא ניהל את המשחק בצורה מושלמת. לא הסתגר ולא פחד לעלות עם שני חלוצים וגם במחצית הוא חיזק את השחקנים והאמין בהם. אנחנו מאוד מרוצים ממנו ולא היה לנו ספק שניתן לו את הגב בסיפור שהיה עם ערן לוי. אנחנו תמיד נותנים גב למאמנים שלנו. אני חושב שהיום העיר הזו אום אל פאחם עלתה על המפה ואני מאוד מקווה שראש העיר שלנו ידאג בקרוב לאיצטדיון שיכול לארח גם בליגת העל כי יש לנו תיאבון. אנחנו נחגוג הלילה אבל כבר ב-11 בבוקר יש אימון ואני רוצה שכולם יירדו לקרקע כי יש לנו את בני סכנין ביום שלישי. זה המשחק הכי חשוב שלנו עכשיו כי הוא יכריע אם אנחנו הולכים לעונה רגילה או שאנחנו ניאבק על העלייה".

החלוץ דובב גבאי שכבר עבר לא מעט בכדורגל סיפר על תחושותיו: "כבר היו הפתעות בגביע המדינה אבל זו היתה הפתעה מיוחדת כי כבר היינו בפיגור של 2:0. להפוך את התוצאה מול האלופה שקיבלה העונה רק שער אחד זה מטורף. זה בלתי נתפס. זה לא פשוט עבור שחקני מכבי תל אביב כשהם באים למשחק כזה. אני זוכר שלי כשחקן של הפועל באר שבע היה מאוד קשה לשחק בגביע נגד מכבי יבנה. אתה מחפש את האנרגיות למשחקים האלה מול הקבוצות מהליגות הנמוכות ולא תמיד זה קל. מה שעזר לנו היו האוהדים שבמצב של 2:2 הרעידו את המגרש. אנחנו הרגשנו בביטחון מלא ואני בטוח ששחקני מכבי תל אביב הרגישו לא טוב".

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים. דני מרון
על המפה. שחקני אום אל פאחם/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully