וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה הרבה יותר ממטורף, יכול להיות ששטקוס הציל לנו את העונה"

מאמן הפועל באר שבע נשם לרווחה אחרי ה-3:4 מול אשדוד: "אין לנו ביטחון בתקופה הזאת". רוני אוואט: "זה הרבה יותר מנורה אדומה"

צילום: לירון מולדובן

בסיומו של משחק פרוע ונטול הגנות, הצליחה הערב (שבת) הפועל באר שבע לצלוח את סיבוב ח' של גביע המדינה עם 3:4 קשה על מ.ס. אשדוד, שהחמיצה מהנקודה הלבנה בזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, כשארנסטס שטקוס עצר את הבעיטה של שלומי אזולאי (93). חנן ממן שקיבל את הקרדיט ב-11 כיכב עם צמד מהיר (11, 15), גם אורן ביטון (20) וניב זריהן (50) מצאו את הרשת, אולם מנגד שוב הציגה קבוצתו של ברק בכר הגנה חדירה וספגה מרגלי שלומי אזולאי (34), מוחמד כנעאן (60) ודין דוד (70). לשמחתה, זה הספיק לה כדי להעפיל לשלב הבא, ואולי גם כדי לצאת לדרך חדשה. ביום שלישי תתארח אצל הפועל חדרה, אולי ללא מיגל ויטור ששוב נפצע. אשדוד, מנגד, עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

"זה באמת מטורף, הרבה יותר ממטורף", אמר ברק בכר בסיום. "המשחק כבר אמור היה להיות גמור, עד הדקה ה-60 עשינו 1:4, זה לא קורה הרבה, אבל בתקופה כזאת הכל משתבש, ספגנו, נלחצנו, ובסוף היינו צריכים את המזל. בשורה התחתונה עברנו שלב וזה הדבר החשוב. בגביע הכל יכול לקרות. בתקופה הזאת אין ביטחון, צריך להגיד את האמת, אז כשמובילים ומרגישים בנוח הכל משתבש והביטחון הולך. לשמחתי לא שילמנו על זה. עכשיו צריך לשבור את הראש לקראת יום שלישי, יש לנו המון חוסרים, בעיקר בהגנה.

"יכול להיות ששטקוס הציל לנו את העונה, כי לעוף מהגביע בשלב כזה היתה מכה מאוד קשה. יש שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן והוכיחו שמגיע להם לשחק. חנן ממן עשה משחק מצוין, כולם מכירים את האיכויות שלו. זה בידיים שלו, אם ימשיך ככה הוא ישחק. זו תקופה לא טובה, אבל גם אתגר מאוד גדול. אני מאמין בכל המערכת הזאת, בשחקנים, בהנהלה, בצוות שלי, בקהל, ועכשיו החזקים מתגלים. צריך להיות חזקים ולצאת מהמצב הזה ביחד".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. לירון מולדובן
העונה ניצלה, היכולת לא תספיק. בכר/לירון מולדובן

גיבור הניצחון ארנסטקס שטקוס הוסיף: "אני לא חושב שהצלתי את באר שבע, כי יש 11 שחקנים על המגרש וכל אחד תורם משהו. ההגנה היתה קצת בעייתית היום, אבל אני שמח שניצחנו אחרי כמה הפסדים. אני מקווה שזה ייתן לנו דחיפה ושנהיה עם יותר ביטחון מול חדרה. אני רגיל לעצור פנדלים, זו לא הפעם הראשונה בקריירה, אבל אני שמח שזה עזר לנו לנצח את המשחק".

על התנודות במשחק: "אשדוד שיחקה טוב מאוד, הם טובים מאוד השנה. כמובן שעשינו כמה טעויות, אבל ננתח את זה ונלמד מזה כדי שלא יחזור בעתיד. ניצחנו היום, וזה מה שחשוב. אתה יכול לשחק טוב מאוד, ליצור הרבה הזדמנויות ולא לנצח. משחקי גביע תמיד קצת שונים ממשחקי ליגה, כי זה משחק נוקאאוט. לכן לפעמים הדבר הכי חשוב הוא לנצח את המשחק".

מנגד, המאמן המפסיד רוני אוואט נראה מאוכזב מאוד: "מה אפשר להגיד? שעוד פעם אנחנו יורדים עם מחמאות ומתוסכלים? זה לא קל", הודה. "הדבר שהייתי רוצה זה שבדקה ה-90 השחקן הכי טוב שלנו, שלומי אזולאי, יעמוד בנקודה וישווה לנו את התוצאה, ועם יתרון מספרי אני חושב שגם היינו מנצחים, אבל זה לא נכנס. שלומי החזיר אותנו למשחק עם פעולות יוצאות מהכלל, אבל אנחנו יוצאים בלי שום דבר.

"התחלנו רע מאוד, ב-20 הדקות הראשונות המערך לא עבד, עשינו שני שינויים, יצרנו בעיות, הגענו למצבים, אבל אי אפשר לנצח משחקים בהם אתה סופג ארבעה שערים. זה עקב האכילס שלנו. אנחנו מבקיעים שלושה שערים וזה לא מספיק לנו, זו כבר לא נורה אדומה - זה משהו הרבה יותר רציני שצריך לטפל בו".

הגיבור הטראגי של הערב שלומי אזולאי הוסיף: "אין הרבה מילים, חזרנו כמו גדולים. היינו קצת מבוהלים במחצית הראשונה. החמצתי פנדל, זה קורה לטובים ביותר, אין מה לעשות. ניגשתי עם המון ביטחון כי הרגשתי טוב מאוד במשחק, הייתי בטוח שאני מכניס את זה. שטקוס כנראה מכיר אותי משנה שעברה ויודע לאן אני בועט, לא נורא. יש לנו משחק חשוב מאוד מול הפועל תל אביב. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה, זה ברור לכולם, אנחנו סופגים יותר מדי גולים, וגם גולים קלים. אם נמשיך בקצב הזה לא יהיה טוב. התוצאה קצת משקרת, היה צריך להיות פה תיקו, אולי ניצחון לנו. אני חושב שבהארכה היינו מנצחים".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע עלתה לשמינית גמר הגביע עם 3:4 דרמטי על מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט. לירון מולדובן
כמה שזה כואב. אוואט/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully