וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לא מתחרט על ההרכב, ומתנצל: "זו אחריותי, לא אחריות השחקנים"

21.12.2019 / 22:02

אחרי ההדחה הסנסציונית מהגביע, מאמן מכבי תל אביב מתעקש שלא זלזל ביריבה ומודה: "זה הדבר הכי גרוע שקרה בשנה וחצי שאני פה". ייני: "יום נורא". בסיום: עימותים בין אוהדי מכבי תל אביב לכוחות האבטחה, שני אוהדים נעצרו, שוטר מג"ב נפגע ופונה לטיפול

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
רגע קשה. איביץ'/דני מרון

מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) את אחד ההפסדים המשפילים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשנוצחה 3:2 על ידי הפועל אום אל פאחם והודחה מגביע המדינה בסיבוב ח'. אבי ריקן ואילון אלמוג עוד הספיקו לכבוש עבור הצהובים שנראו בדרך הבטוחה לניצחון, אבל אז האלופה קפאה וספגה שלישייה בדרך למהפך מדהים. בסיום המשחק נרשמו עימותים אלימים בין אוהדי מכבי תל אביב המתוסכלים לבין כוחות האבטחה.

משטרת ישראל הודיעה בסיום: "בסיום המשחק במהלך פיזור האוהדים החלה התפרעות ביציע של אוהדי מכבי תל אביב. ההתפרעות פוזרה על ידי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שאבטחו את המשחק. אחד מלוחמי מג"ב נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי בחשד לשבר בידו. שניים מהמתפרעים, אוהדי מכבי תל אביב, נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר. והמקרה הועבר גם לטיפול הנהלת הליגה. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אלימות בארועי ספורט ותפעל למיצוי הדין עם המתפרעים".

אלירן עטר, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
לא הרשים. עטר/דני מרון

עוד רבות ידובר בהחלטה של מאמן הצהובים ולאדן איביץ' להעניק מקום בהרכב לכמה שחקנים חלודים במיוחד כמו אנדראס יאניוטיס, שרן ייני ואלירן עטר, אולם בסיום המאמן התעקש שהוא לא מתחרט על כך.

"התחלנו את המחצית השנייה עם טעות קריטית, טעות קשה מאוד שגרמה לשוויון. אחר כך לחצנו אותם, אבל הם כבשו מבעיטה מרחוק ועלו לשלב הבא. מגיעות להם ברכות. כולנו מאוכזבים, אבל אם מישהו צריך לקחת אחריות זה אני, לא השחקנים. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שלנו, כי זה הדבר הכי גרוע שקרה בשנה וחצי שאני פה".

עוד בוואלה!

סנסציה: מכבי תל אביב הודחה מהגביע עם 3:2 מול הפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה
דור מיכה, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
נעלמו. מיכה ומכבי/דני מרון
שחר פיבן, אנדראס יאניוטיס, מכבי תל אביב. דני מרון
איזו השפלה. פיבן ויאניוטיס/דני מרון

איביץ' התעקש ש"לא זלזלנו ביריבה, אנחנו משחקים הרבה משחקים בליגה ותמיד עושים הרבה שינויים. היום היה הרגע לשתף כמה שחקנים שלא משחקים בדרך כלל. אני מכבד את היריבה, אבל במחצית הראשונה יכולנו להוביל 0:4. אנחנו צריכים לחשוב איך להשתפר, כי זה הפסד קשה".

איביץ' התעקש שוב ושוב שלא שגה בבחירת ההרכב, למרות שאנדראס יאניוטיס, שרן ייני ואלירן עטר שקיבלו מקום בהרכב אחרי זמן רב נראו חלודים. "יש כאן שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן כמו ייני ויאניוטיס וזה היה הרגע הנכון לתת להם לשחק. אני חושב שאיבדנו את הביטחון אחרי השוויון, וזו היתה בעיה גדולה בשבילנו. לא כבשנו, ולא עברנו - זו השורה התחתונה".

על היכולת של אנדראס יאניוטיס: "הוא חייב לשחק, הוא כאן כדי להיות השוער הראשון. הוא שיחק הרבה פעמים תחת לחץ, הוא שוער מנוסה, אבל אין מישהו אחד שאשם במה שקרה. אני חושב שאם הייתי חוזר שעתיים אחורה עכשיו, הייתי עושה את אותו דבר. יש לנו הרבה שחקנים וזה היה הרגע לתת להם דקות מול קבוצה מהליגה השנייה, אני לא מתחרט על זה".

על ההגנה: "זה קורה בכדורגל לפעמים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול כל קבוצה ולתת 100 אחוז בכל משחק".

עומר אצילי, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
עומר אצילי, מכבי תל אביב מאוכזב/דני מרון

שרן ייני הוסיף: "ניתוחים נעשה אחר כך, זה יום שלא נרצה לזכור אבל נצטרך לזכור. זה יום נורא למכבי תל אביב, חווינו דברים כאלה בעבר אבל אנחנו מרגישים שאנחנו טובים מספיק בשביל שזה לא יקרה. לצערנו זה קרה".

ריף מסיקה, הפועל אל פאחם, חוגג. ברקע אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. דני מרון
ריף מסיקה, הפועל אל פאחם, חוגג. ברקע אנריק סבוריט, מכבי תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully