וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס החנוכה" של אום אל פאחם וניר ברקוביץ': "ביקשתי מהבעלים שיכין טיוטת חוזה"

הקבוצה מהלאומית לא יודעת את נפשה מרוב אושר אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב. המאמן מתקשה לעכל: "סתמתי הרבה פיות, עוד אגיע לליגת העל"

מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
ינצור את הרגע הזה לנצח. ניר ברקוביץ'/דני מרון

הפועל אום אל פאחם השלימה הערב (שבת) את אחת הסנסציות הגדולות ביותר בעשור האחרון בכדורגל הישראלי, כשהדיחה את מכבי תל אביב בסיבוב ח' בגביע המדינה עם 2:3 מדהים. בסיום חגגה הקבוצה במשך דקות ארוכות עם הקהל באצטדיון בעפולה, והטירוף אפילו גרם לפציעה קלה של המאמן ניר ברקוביץ'.

"היסטוריה בעפולה! אני חושב שזאת ההפתעה הכי גדולה שהיתה פה בעשר השנים האחרונות", אמר ברקוביץ', שהגדיר זאת כ"נס חנוכה". "אני עדיין לא מעכל. כל הכבוד לשחקנים כל הכבוד לקהל. אני לא עשיתי היום כלום, זה השחקנים - הם רצו הם התלהבו. לחזור מ-2:0 נגד מכבי תל אביב שעוד לא הפסידה העונה וקיבלה רק גול אחד, זה פשוט מדהים. זה כדורגל, אם אני לא אאמין שאפשר לנצח אז אין לי טעם להגיע בכלל למשחק. סתמתי היום הרבה פיות לאלה שלא מפסיקים ללכלך עליי. מפה אני רוצה להתקדם, אני עוד צעיר ואני אגיע לליגת העל. (בצחוק) ביקשתי כבר מבעל הבית שיכין את טיוטת החוזה למחר בבוקר".

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים. דני מרון
לא יודעים את נפשם מרוב אושר. שחקני אום אל פאחם חוגגים/דני מרון

ברקוביץ' הוסיף: "הסנסציה הכי גדולה שהיתה פה ב-10 השנים האחרונות. שאפו גדול לשחקנים, הם נתנו פה הצגה, ושאפו עוד יותר גדול לקהל שלנו. כל מאמן היה חולם לעשות את זה. ב-2:0 התפללתי שייגמר שתיים או שלוש, לא רציתי שתהיה פה תבוסה, אבל איך שצימקנו ל-2:1 וירדנו למחצית התחלתי שוב להאמין. יצאנו טוב למחצית השנייה, השווינו, וקרה הנס. נס גדול. נס חנוכה. היו חסרים לנו שלושה שחקנים בכירים היום, שיחקתי פה עם הגנה שבחיים לא שיחקה, עם שלושה בלמים, ככה עוד לא שיחקנו העונה. הייתי עם הקבוצה בקושי שני אימונים השבוע, הייתי בקורס של ההתאחדות.

כשנשאל איזו קבוצה ירצה לפגוש בשמינית הגמר אמר המאמן: "סמי עופר, בא לי על מכבי חיפה, עוד לא שיחקתי נגדם".

ריף מסיקה, מהמצטיינים בשורות אום אל פאחם ומי שכבש את שער הניצחון, הוסיף: "אין לי מילים להסביר מה קורה פה. אני מרגיש באיזה חלום ושתכף הילדה הקטנה שלי הולכת להעיר אותי. הפכנו את המשחק מ-2:0. זה מטורף. אין לי מילים. תמיד האמנו, ידענו שאנחנו מגיעים למשחק אחד ושב-90 דקות הכל יכול לקרות. השער שכבשתי לדעתי היה הרגע הכי שמח בקריירה".

ח"כ יוסף ג'בארין, שצפה במשחק באצטדיון: "מברוק להפועל אום אל פחם. קבוצה מהליגה הלאומית מול אלופת המדינה, עם הבדלי תקציב של יותר מ-100 מיליון שקל. עם הרבה אמונה ונחישות, שחקני הפועל אום אל פחם, ערבים ויהודים, הביאו הלילה הרבה מאוד כבוד לציבור הערבי ולספורט בכלל".

עוד בוואלה!

סנסציה: מכבי תל אביב הודחה מהגביע עם 3:2 מול הפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה

חגיגות בעיר אחרי המשחק

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים. דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים/דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים, הקפטן מוחמד ג'בארין (אבו שאקר). דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים, הקפטן מוחמד ג'בארין (אבו שאקר)/דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים, הקפטן מוחמד ג'בארין (אבו שאקר). דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים, הקפטן מוחמד ג'בארין (אבו שאקר)/דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים. דני מרון
שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully