וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה תקף את מכבי חיפה: "אם הייתי שחקן שלהם, הם היו נלחמים בשבילי"

19.12.2019 / 7:33

מגן בית"ר ירושלים אמר לחבריו: "לא צריך להתייחס לאיזו חולצה אני לובש". שחקני בית"ר חיזקו אותו: "כישראלים התביישנו בשבילו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- אנטואן קונטה הגיב לטענות של מכבי חיפה: "אם הייתי שחקן שלהם זה היה אחרת"

- שחקני בית"ר שלחו הודעות תמיכה למגן, ומתכוונים למחות גם ברשתות החברתיות

- בבית"ר אמרו: "כישראלים התביישנו בשבילו, מקורבן הוא הפך למותקף"

- למרות הניסיונות ליזום פגישה בין ראשי המועדונים, הסולחה עדיין לא נראית באופק

seperator

בבית"ר ירושלים שמעו בשבועות האחרונים את ההצהרות של מכבי חיפה לקראת הדיון בנוגע לקריאות הגזעניות לאנטואן קונטה - והיו בטוחים שבזמן אמת הם יישמעו אחרת. אולם אתמול (רביעי) בצהריים, כאשר הבינו שבחיפה לא מתכוונים להוריד הילוך, הם כבר הופתעו לגמרי.

היחסים בין המועדונים לאורך השנים הם מצויינים. אלי אוחנה ויעקב שחר נמצאים בקשר קבוע במגוון נושאים ותמיד שומרים על יחסים טובים. כשבבית"ר החלו להבין לאן הדברים הולכים הם גם הכינו את קונטה לכך, אך לא האמינו עד לאן זה יגיע. "אם היינו יודעים שזה מה שיעשו לקונטה לא היינו שולחים אותו לדיון. כישראלים התביישנו בשבילו, מקורבן הוא הפך למותקף ברמות הכי מבישות", אמר גורם בבית"ר.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים תוקפת: "זה יום שחור בתולדות מכבי חיפה"

לכתבה המלאה
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג לפני אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ואם הוא היה לובש את המדים הירוקים? קונטה במשחק המדובר/יוסי ציפקיס

קונטה קיבל הודעות מתמיכה משחקני בית"ר, שחלקם מתכוונים להביע את דעתם גם ברשתות החברתיות. קונטה טען שהוא לא מופתע מהיחס ממכבי חיפה, ואמר ש"הם בכלל לא היו צריכים להתייחס אליי כשחקן בית"ר ירושלים. זה לא משנה איזו חולצה אני לובש. אם הייתי עובר את זה כשחקן שלהם ומחליט לרדת מהמגרש, הם היו מגנים עליי ועוזרים לי. בגזענות אין בית"ר ומכבי חיפה, יש משהו שצריך לטפל בו - כמו שעושים בכל העולם".

במכבי חיפה עדיין לא הגיבו למתקפה של בית"ר לאחר הדיון וספק אם יעשו זאת. ללא קשר, מספר גורמים בכירים בכדורגל הישראלי מנסים מאתמול בערב להביא לפגישת פיוס בין הצדדים בניסיון לסיים את הסאגה, אך ספק אם אחרי אתמול בערב זה יהיה אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully