וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מכינה קו הגנה תקיף לבית הדין, אנטואן קונטה ייחקר

18.12.2019 / 9:51

הירוקים יעמדו היום לדין בעקבות התקרית במשחק נגד בית"ר ירושלים: "קונטה אמר שעשו לו 'פני קוף'. נשמח אם יראה במה מדובר". במועדון תוקפים את הקבוצה מהבירה ש"נתנה דלק לגזענים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה תעמוד היום (רביעי) לדין בעקבות הטענה של אנטואן קונטה לפיה הושמעו לעברו קריאות גזעניות במשחק בין הירוקים לבית"ר ירושלים לפני כחודש. חיפה תעמיד קו הגנה תקיף וצפויה לחקור את המגן הימני הצרפתי. במועדון יודו שנער אכן השמיע קריאה גזענית לעבר קונטה, אך יציינו שהגיעו אליו ואל משפחתו ובשיחה בין ראשי המועדון להוריו, הובטח להם שהוא ייענש ומבין את חומרת המעשה.

בחיפה מתכוונים לטעון נגד יצירת תקדים לפיו מעמידים לדין מועדון למרות שהשופט והקוונים ציינו שלא שמעו קריאות גזעניות. קונטה עצמו ציין בתצהיר שלו שעשרות אוהדים עשו לעברו "פני קוף" ובמועדון הירוק מתכוונים לשאול אותו לפשר הכוונה ב"פני קוף".

"מה זה 'פני קוף', כיצד עושים 'פני קוף'", תהו בחיפה, "נשמח אם קונטה יראה לנו איך מישהו יכול לעטות על עצמו 'פני קוף'. לא ייתכן שיכתימו את הקהל שלנו ואת המועדון בגזענות, בעוד שמדובר במועדון הכי שוויוני בפני כל המגדרים בארץ".

בחיפה יטענו גם שכשמוחמד עוואד התחמם בצדי המגרש, נשמעו לעברו קריאות גזעניות מהיציע שאוכלס על ידי אוהדי בית"ר ירושלים. "אנחנו לא בחרנו ללבות את היצרים", אמר גורם במועדון, "זה רק נותן דלק לאותם גזענים, אבל בבית"ר בחרו ההיפך. מוזר שהם לא גינו את האוהדים הרבים שלהם שצעקו לעבר שחקן ערבי שלנו, אבל גינו בכל תוקף ילד בודד אחד שקרא קריאה. המועדון מיהר לאתר את משפחתו ולהבהיר לה שדבר כזה לא יכול לחזור על עצמו".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה כובש מול אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוזר להתעמת עם מכבי חיפה. קונטה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully