וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תוקפת: "זה יום שחור בתולדות מכבי חיפה"

18.12.2019 / 20:56

הירושלמים לא אהבו את התנהלות הירוקים בדיון בנוגע לקונטה: "מתנהלים בהתנשאות, שחצנות ואליטיזם. נתנו דרור לגזענות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים זועמת על ההתנהלות של מכבי חיפה היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל במהלך הדיון בנוגע לקריאות הגזעניות שהושמעו לכאורה לעבר אנטואן קונטה. במהלך הדיון אמר היועץ המשפטי של הירוקים אודי שוכוטוביץ' ש"קונטה אולי רגיש, אך צדיק הוא בהחלט לא. השחקן נמצא בהליכים פליליים חמורים בצרפת אחרי שהיכה את אשתו ופצע עובר אורח באופן קשה".

מבית"ר ירושלים נמסר: "זהו יום שחור בתולדות מועדון מכבי חיפה. מועדון כדורגל מכובד ולא גזעני עם קהל אוהדים שאינו נוקט כדרך קבע בגזענות, אך בהתנהלותו המתנשאת, השחצנית והאליטיסטית - החל מרגע תלונתו הכנה והאותנטית של קונטה ועד האמירות הבזויות של גורמי המועדון השונים לפני ובמהלך הדיון היום, למעשה נתן דרור ומינף את הקריאות הגזעניות של אוהדיו. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מאמין לכל מילה שיצאה מפיו של אנטואן, תומך בו, מגבה את התנהלותו וילך יד ביד עם השחקן בכל צעד שיבחר במסגרת המלחמה כנגד הגזענות בספורט".

בית"ר המשיכה וכתבה: "נדהמנו לראות את הקו בו מועדון מכבי חיפה נקט החל מההודעה החד משמעית מיד בתום המשחק על כך שלא נשמעו כלל קריאות גזעניות ועד האמירות המבישות של נציגיו בתקשורת ובבית הדין היום, שבמקום להתנצל בפני השחקן ירדו למקומות נמוכים שאינם רלוונטיים לאירוע או בכלל. בית"ר ירושלים תמשיך לפעול בעצמה ובנחישות כנגד אלימות וגזענות בספורט ואנו תקווה שגם במועדון מכבי חיפה יתפכחו ויבינו את הטעות החמורה בגישתם לאירוע זה. אנטואן ביקש להודות לאוהדי בית"ר הרבים על התמיכה המחזקת במשחקים, ברחוב וברשת".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בבית"ר לא אהבו את הדברים שאמרו אנשי מכבי חיפה בדיון בעניינו. קונטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully