וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרינברג בבית הדין: "איך יכולתי למנוע את מה שקרה?"

הפועל תל אביב הואשמה בהתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בדרבי, הבעלים פנה לדיין: "או שתסגרו את הכדורגל או שתפסיקו להטיל קנסות"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי התיקו של מכבי תל אביב מול סקציה נס ציונה

הפועל תל אביב ומכבי תל אביב עמדו הערב (רביעי) לדין בזו אחר זו, בעקבות אירועי הדרבי שנערך ב-4 בדצמבר (0:3 לצהובים). שתי הקבוצות הואשמו בסעיפים של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים, לאחר שהאבוקות ביציעים גרמו לשריפת כסאות וסיכנו את חיי היושבים ביציע, וצלם של הפועל תל אביב נפגע מרימון עשן שנזרק לעברו. נציגי המועדונים התייצבו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ושטחו את טיעוניהם, כשאת הפועל תל אביב ייצג אחד מהבעלים זאב גרינברג וכן המנהל מורדי דדון ועו"ד משה בן דת.

רימון עשן במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
נגמר בכסף ולא בחיי אדם. רימוני עשן בדרבי התל אביבי/ניב אהרונסון

גרינברג הודה בדיון בפני הדיין עו"ד ישראלי שמעוני: "לא הופתעתי ממה שהיה שם. התכוננו לזה הכי טוב שאפשר. ויתרנו על מאות אלפי שקלים הכנסה, שכרנו שירותים של חברת צילום כדי לתפוס אוהדים ואנחנו מנסים לתבוע. למזלנו האירוע הזה ייגמר בכסף ולא בחיי אדם. אנחנו מדברים על מזל. איך יכולתי למנוע את מה שקרה? אם יהיה ילד הרוג, איך אני יכול למנוע את זה מראש? או שתסגרו את הכדורגל או שתפסיקו להטיל עלינו קנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully