וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תוקפת: "קו ההגנה של מכבי חיפה הזוי ולא ראוי"

18.12.2019 / 12:45

במועדון מהבירה לא אהבו לקרוא על התכנון של הירוקים לחקור את אנטואן קונטה בבית הדין: "מכבי חיפה מלבה את השיח וממנפת את הגזענות. נמשיך לתמוך ב-100 אחוז באנטואן ובצדקתו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים הגיבו בכעס אחרי שקראו בוואלה! ספורט מה הוא קו ההגנה המתוכנן של מכבי חיפה בבית הדין היום (רביעי). הירוקים שיעמדו לדין בעקבות התקרית במשחק בין הקבוצות לפני כחודש, מתכננים לחקור את אנטואן קונטה.

"אם אכן מדובר בקו ההגנה של מכבי חיפה, מדובר בקו הזוי ולא ראוי", אמר גורם בבית"ר ירושלים,
"במקום להילחם בתקרית, בחרה חיפה ללבות את השיח מהרגע הראשון. במקום לנהוג כפי שראינו רק באחרונה במנצ'סטר סיטי ובהולנד. בעוד בכל העולם מועדונים נלחמים בעצמם בתופעה, דווקא מועדון מסודר ומאורגן כמו מכבי חיפה ממנף את הגזענות במקום לטפל בה".

במכבי חיפה ביקרו את ההתנהלות של בית"ר ירושלים ואף טענו שאוהדיה השמיעו קריאות גזעניות כלפי מוחמד עוואד. במועדון מהבירה השיבו היום: "לעניין הטענות של מכבי חיפה - כפי שכל אוהד כדורגל בישראל יודע, בית"ר נלחמת ותמשיך להילחם בכל מאודה בתופעות פסולות וכפי שכבר אמרנו - אם למכבי חיפה יש כל תיעוד של התנהגות שאינה הולמת מצד אוהדינו, נבקש לקבל את התיעוד וכמובן שנטפל בחומרה.

"עד כה לא התקבל כל חומר ממכבי חיפה, אלא רק אמירות בתקשורת על כיצד יתקפו את קונטה ויבקשו שידמה 'פני קוף'. נמשיך לתמוך במאה אחוז בקונטה ובצדקתו והשחקן מודה לאוהדי הקבוצה שתומכים ומעודדים אותו גם ברגעים לא פשוטים".

אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. דני מרון
המלחמה נמשכת. קונטה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully