וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הרגלנו אנשים לטוב וכשקצת פחות טוב לוקחים את זה למקום רע"

18.12.2019 / 12:24

מאמן בני יהודה דיבר לקראת המשחק מול הפועל חדרה בסיבוב ח' בגביע המדינה (חמישי, 20:00, 5 סטארס): "בשנתיים האחרונות התרגלנו להיות טובים כל הזמן"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אימון הבכורה של שרון מימר בהפועל חדרה

מאז הניצחון הגדול שלה בבאר שבע הצליחה בני יהודה להשיג רק נקודה אחת מתוך תשע בליגה, ובגביע המדינה היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הפועל חדרה, אותה תארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5 סטארס) באצטדיון בלומפילד. את חדרה היא ניצחה בכל חמשת מפגשי הגביע בעבר, כשהאחרון שבהם היה בינואר 1998 (2:4 עם רביעייה של קובי רפואה בסיבוב ח'). האורחת הגיעה עד לחצי הגמר בעונה שעברה ותקווה להמשיך את המומנטום אחרי הבכורה המוצלחת של שרון מימר.

"בשנתיים האחרונות התרגלנו להיות טובים כל הזמן", אמר יוסי אבוקסיס במסיבת עיתונאים לקראאת המשחק. "היו לנו שני משחקים רעים אבל אנחנו עדיין נקודה מהפלייאוף העליון ובאופן כללי גם צריך להיזהר לא להסתבך בתחתית, אבל כמו שאמרתי לשחקנים - גביע זה חמישה משחקים שבהם אתה יכול להתעלות ולזכות בתואר. יש לנו משוכה מאוד קשה מחר, הם אחרי ניצחון, אנחנו אחרי שני הפסדים, אבל נתכונן כמו שאנחנו צריכים".

"יש הרבה שחקנים שלא היו איתנו במסע הקודם, אבל עדיין, זה חמישה משחקים שצריך להתעלות בהם", הוסיף המאמן. "זה שאנחנו מחזיקי הגביע צריך לתת לנו עוד יותר דרייב, לרצות להיות חלק מהכיף והשמחה שהייתה כאן. כרגע צריך לחשוב איך יוצאים מהמשחקים הלא טובים שהיו לנו".

אבוקסיס הוסיף: "קבוצה כמו שלנו לא יכולה כל הזמן להיות למעלה, הרגלנו אנשים לטוב וכשקצת פחות טוב אנשים לוקחים את זה למקום רע. היו שני משחקים רעים אבל בסך הכל העונה שלנו לא רעה. בשנה שעברה מול נורדיה בסיבוב הראשון היינו פסע מלעוף מהגביע, בדקה ה-66 הם היו ביתרון 1:0 ואפילו לא הגענו למצבים. זה גביע, צריך לדעת להביא תוצאה, לעבור שלב ולאט לאט לצבור ביטחון".

אצל חדרה קיים ספק לגבי כשירותם של וויסאם רבאח ודיא לבאבידי, כשרועי זיקרי צפוי לקבל מנוחה ובמקומו יפתח שגיא דרור וגם ג'ורג' פוצ'יבה ככל הנראה ייעדר.

הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי, מוחמד גדיר.

הרכב משוער, הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, סולומון דניאל, מוחמד אבו פאני, גלעד אברמוב, דידייה קוגבניה, שגיא דרור, לוסיו.

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני יהודה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"קבוצה כמו שלנו לא יכולה להיות למעלה כל הזמן". אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully