וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "כשזידאן חזר הוא ידע ששלוש הזכיות שלו בצ'מפיונס כבר לא משנות"

כוכב ברצלונה התייחס לביקורת שזידאן ספג, טוען שאדן הזאר הוא לא רונאלדו, ומסביר למה לברצלונה יותר קל קלאסיקו בברנבאו מאשר בקאמפ נואו

עריכת וידאו: ניר חן

יממה לפני הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד בקאמפ נואו, ליאו מסי מדבר על הקשיים של קבוצתו לשחק מול הבלאנקוס בבית, ועל הביקורת שזידאן ספג בתחילת העונה.

על ההבדל בין ריאל בבית לריאל בחוץ: "כאנחנו משחקים בברנבאו, יש לנו הרבה יותר שטחים פתוחים. הם תוקפים אותנו יותר כי יש להם את החובה הזאת כקבוצה המארחת והקהל דוחף אותם לזה. בקאמפ נואו הם משחקים אחרת, הולכים קצת יותר אחורה, קצת יותר צפופים וקרובים וזה קשה כי יש להם שחקנים מהירים מאוד. בברנבאו אנחנו משחקים 90 דקות כשווים. כאן המשחקים יותר סגורים וזה יותר מסובך".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
ותיק בעסק. מסי/רויטרס

האם הופתעת שזידאן ספג כל כך הרבה ביקורת אחרי כל מה שהשיג בעבר במדריד? "מפתיע, אבל אלה מאיתנו שנמצאים פה כבר הרבה זמן, ובמועדונים גדולים, יודעים שזה נורמלי. אנשים שוכחים מהר מאוד מה השגת בעבר, ודורשים ממך דברים יום אחרי יום. כשהוא חזר, זידאן בטוח ידע ששלוש הזכיות שלו בליגת האלופות כבר לא משנות יותר, ואנשים ידרשו ממנו עוד כל יום. המאמנים והשחקנים בקבוצות הגדולות יודעים שהם בפוקוס באופן קבוע, וחיים עם זה".

האם אתה חושב שאדן הזאר מסוגל למלא את החלל שהותיר אחריו רונאלדו ולהפוך לכוכב גדול בריאל? "להזאר יש המון איכויות. הוא שחקן שונה, עם תכונות שונות. קשה מאוד למלא את חסרונו של כריסטיאנו, אבל הזאר הוא שחקן שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully