וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל כפר סבא והפועל פתח תקוה הודחו, שערוריית שיפוט בסכנין

מ.ס. כפר קאסם מהלאומית הפתיעה עם 0:1 על כפר סבא, אדומים אשדוד של יובל נעים גברה 0:1 בהארכה על המלאבסים וסכנין עלתה אחרי 2:3 דרמטי בהארכה על רמת השרון. גם הפועל עפולה ובני ריינה בשמינית הגמר

מנהלת הליגות

בווידאו: שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

סיבוב ח' של גביע המדינה, השלב הראשון בהשתתפות קבוצות ליגת העל, נפתח היום (חמישי) וכבר סיפק הפתעות עם הפסדה של הפועל כפר סבא מליגת העל 1:0 למ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית וניצחונה של אדומים אשדוד מליגה א' על הפועל פתח תקוה בבכורה של יובל נעים. בני סכנין עלתה אחרי שערוריית שיפוט ו-2:3 בהארכה על רמת השרון, בעוד הפועל עפולה עברה את הפועל אשקלון עם 1:2 ביתי. במפגש היחיד בין קבוצות מליגת העל, בני יהודה ניצחה 0:2 בהארכה את הפועל חדרה (ראו ידיעה נפרדת). במשחק הצהריים על טהרת ליגה ב', בני ריינה ניצחה 0:2 את עירוני שדרות וגם היא תהיה בהגרלת שמינית הגמר שתיערך ביום ראשון (16:05).

יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בכורה מוצלחת. יובל נעים/לירון מולדובן

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 0:1

קבוצת הבוגרים הראשונה של תומר קשטן הייתה הפועל כפר סבא, והוא החמיץ איתה את העלייה לליגת העל פעמיים לפני כעשור. הערב הוא פגש אותה כמאמן מ.ס. כפר קאסם והיה חתום על הפתעה - רק על הנייר ולא על כר הדשא - כששלח הביתה קבוצה ראשונה מליגת העל. כפר סבא, מחזיקת הגביע שלוש פעמים בעבר שחזרה לנצח בליגה אחרי שבעה מחזורים, הציגה בין הקורות את יגאל בקר הצעיר שעמד בלחץ מול המארחת העדיפה ונהנה גם ממזל באצטדיון בלוד, עד שבדקה ה-60 ירדן כהן הכניע אותו בנגיחה. המדורגת חמישית בלאומית עולה שנה שנייה ברציפות לשמינית הגמר, ואולי תחזור גם הפעם לרבע הגמר, שם הפסידה בעונה שעברה להפועל חדרה. הקבוצה של אופיר חיים מודחת כבר בסיבוב ח', כמו בעונה הקודמת.

דקה 38: הרמה של המגן אלון אזוגי מצד שמאל פגעה בקורה של יגאל בקר שיצא רע. מזל גדול להפועל כפר סבא. מיד לאחר מכן, הרחקה לא טובה של ההגנה כמעט הפכה לשער עצמי, והפעם הכדור פגע במשקוף.

דקה 55: ירדן כהן ירה מרחוק עבור כפר קאסם, בקר הדף למרכז ולמזלו ג'ניה ברקמן הגיע כדי להרחיק.

דקה 60: גול! הצדק נעשה באצטדיון בלוד, כשהרמה של אחמד דראושה מצד שמאל מצאה את הראש של ירדן כהן החופשי שהמשיך את הכושר הטוב שלו ונגח פנימה. 0:1 למ.ס. כפר קאסם.

יגאל בקר שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
נכנע לנגיחה אחת וכפר סבא הודחה. יגאל בקר/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל אשקלון 1:2

בליגה יש להפועל עפולה רק ניצחון אחד בסיבוב שלם והיא שקועה כבר זמן רב במקום האחרון, אבל הגביע זה סיפור אחר ובעזרת שני פנדלים הצליחה נועלת הטבלה להדיח את הפועל אשקלון. במפגש הגביע הקודם בין הקבוצות, בפברואר 2009, אשקלון עלתה מסיבוב ח' עם ניצחון החוץ היחיד שלה בעפולה. הפעם היא הובילה משער של ז'וליו סזאר בדקה ה-19, אבל שתי נגיעות יד של שי מושל ברחבה זיכו את המארחת בשני פנדלים, בהם התחלקו אליאור סיידר (45) ונתנאל גולדמן (53). שלומי דורה הדיח את האקסית, מוטי איוניר נותר מתוסכל אחרי משקוף בתוספת הזמן ויתרכז במאבקי הליגה.

דקה 19: גול! עדי קונסטנטינוס ניצל טעות בהגנת עפולה ומצא ברחבה את ז'וליו סזאר, שעבר את השוער ומזווית קשה גלגל פנימה. 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 45: גול! נגיעת יד של שי מושל גרמה לפנדל ואליאור סיידר לא התקשה לדייק מהנקודה הלבנה. הפועל עפולה איזנה ל-1:1.

דקה 53: גול! עוד נגיעת יד של מושל ברחבה, והפעם המארחת החליפה בועט כשהקפטן נתנאל גולדמן ניגש ולא נכשל. 1:2 להפועל עפולה.

דקה 95: אשקלון כמעט כפתה הארכה ברגע האחרון, אבל הנגיחה של הבלם בן אל אדרי נעצרה במשקוף.

שי מושל שחקן הפועל אשקלון. אתר רשמי הפועל אשקלון, אתר רשמי
שני פנדלים לחובתו. שי מושל/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל אשקלון

בני סכנין - הפועל ניר רמת השרון 2:3 (לאחר הארכה)

המארחת נקמה ביריבתה על ההפסד במשחק הליגה לפני שבוע וחצי, ועשתה את זה אחרי דרמה גדולה לפני ההארכה ושערוריית שיפוט במהלכה. גל צרויה שכבש את שער הניצחון בליגה נעדר מהמשחק וכך גם המבשל בן רייכרט, אבל הקפטן אור אוסטוינד סיפק שער יפה בדקה ה-30 ושמעון אבוחצירה נגח את השני בדקה ה-70. אלא שמנגד ניצב מוטי מלכה, שלא ריחם על האקסית, השווה עם ביצוע מלוטש בדקה ה-45 וכפה הארכה בדקה ה-91. לקראת סיום ההארכה גנב השופט דרור כהן את ההצגה עם שריקה שגויה לפנדל ובעיקר טעות בזיהוי של מבצע העבירה, כששלף צהוב שני ליוגב לרמן על לא עוול בכפו. מלכה אמר תודה והשלים שלושער במפגש הגביע הראשונה בין הקבוצות מאז 2006. אז סכנין ניצחה 1:3 והמשיכה עד לחצי הגמר. האם היא יכולה לחלום גם הפעם, למרות עונה מאכזבת בלאומית?

דקה 30: גול! הקפטן אור אוסטוינד קיבל כדור ברחבת סכנין, הטעה את סוהיל ארמלי ובעט בשמאל אל הרשת. 0:1 לרמת השרון.

דקה 45: גול! מוטי מלכה קיבל כדור על קו ה-16, הטעה שני שחקני הכנה ובעט שטוח אל הפינה הקרובה ולא חגג מול האקסית. סכנין השוותה ל-1:1.

דקה 70: גול! ריאן גרכד הרים מצד ימין ושמעון אבוחצירה הוותיק נגח פנימה. 1:2 לרמת השרון.

דקה 91: גול! איזה שוויון דרמטי של המארחת, ושוב זהו מלכה שכבש בין רגליו של סהר חסון אחרי מצב נייח והשלים צמד מול האקסית. סכנין איזנה ל-2:2.

דקה 95: סכנין הייתה קרובה להשלים מהפך עוד לפני ההארכה, אבל מהלך פינבול הסתיים עם כדור של אלי אלבז לקורה.

דקה 116: גול! שערוריית שיפוט בדוחא. אלבז התחזה ברחבה אחרי מגע קל מאחור של ארז איסקוב, אבל השופט דרור כהן שרק לפנדל וגם טעה בזיהוי כששלף צהוב שני ליוגב לרמן שהגיע בכלל מהצד השני. אחרי ויכוחים ארוכים, לרמן יצא ומלכה השלים שלושער מהנקודה הלבנה. 2:3 לסכנין.

מוטי מלכה שחקן בני סכנין חוגג. ברני ארדוב
שלושער מול האקסית. מוטי מלכה/ברני ארדוב

הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:1 (לאחר הארכה)

מסורת ההדחות של המלאבסים מול יריבות מהליגות הנמוכות נמשכה גם בסינטטיקו. אחרי אסי גלבוע, מעלות תרשיחא ומכבי צור שלום שחגגו על חשבון הפועל פתח תקוה בשנים האחרונות, הפעם הגיע תורה של הפועל אדומים אשדוד מצמרת ליגה א' דרום. המארחת עדיין לא הפסידה העונה, אבל בכל זאת החליפה מאמן, כשיובל נעים הגיע במקום חיים לוי ואחרי יומיים כבר עמד על הקווים בגביע וקיבל שער בכורה מהמחליף מאיר כהן בדקה ה-99 של ההארכה. גיא סאלם מנע מהאורחת להשוות והמשיך בעונה הנפלאה שלו (ארבעה שערי חובה בלבד בליגה). אוהדי הפועל פתח תקוה קראו למאמן עמיר נוסבאום להתפטר.

דקה 10: עידן שריקי מצא את הרשת עבור אדומים אשדוד, אבל השער נפסל בגלל נגיעת יד.

דקה 29: אוהדי הפועל פתח תקוה קוראים למאמן עמיר נוסבאום להתפטר, לאחר שהכניס עוד בלם, ספיר יתאח, במקום שחקן הכנף גל אסולין.

דקה 56: עמית מזרחי היה חייב להעניק להפועל פתח תקוה יתרון כשנותר לבדו מול גיא סאלם, אבל השוער הוותיק עצר עם הרגל.

דקה 99: גול! מאיר כהן המחליף זיהה את עדי נסה מחוץ לשערו והקשית בצורה נהדרת מ-30 מטרים מצד ימין. 0:1 לאדומים אשדוד מליגה א'.

עוד בוואלה!

יובל נעים חתם כמאמן אדומים אשדוד למשך שנה וחצי

לכתבה המלאה
מתן גושה שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הפועל פתח תקוה שוב הודחה בידי יריבה מליגה נמוכה יותר. מתן גושה/דני מרון

מכבי בני ריינה - עירוני שדרות 0:2

הקבוצה של חנא פרהוד יצאה מהמפגש הזה כשידה על העליונה והיא נציגת ליגה ב' הראשונה מאז 2014 שמעפילה לשמינית הגמר. ריינה שאירחה את המשחק בכפר קנא, נמצאת במרכז הטבלה בליגה ב' צפון ב' ומתמקדת בגביע, שם עברה היום סיבוב שישי. עומאר אלעל דחק עם הגוף מקרוב כבר בדקה השמינית ואחרי ארבע דקות הרמת כדור של מוסא חוג'יראת מצד שמאל חלפה מעל ידיו של לב גורליק ונחתה בפינה הרחוקה. צח זלינגר הורחק לפני סיום המחצית משורות שדרות, תוצאה מאכזבת עבור עופר טלקר ושחקניו.

חנא פרהוד מאמן הפועל רובי שפירא חיפה. אדריאן הרבשטיין
עלה עוד שלב. מאמן ריינה, חנא פרהוד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully