וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל שמע שהוא לא פותח בקלאסיקו ונטש את אימון ברצלונה

הצ'יליאני רתח וניסיונות ההרגעה של כמה שחקנים לא עזרו. התקרית מגיעה על רקע שמועות עקשניות על מעבר שלו לאינטר. שעתיים לפני הקלאסיקו: ביתו של נלסון סמדו נפרץ

עריכת וידאו: ניר חן

ארתורו וידאל נטש את האימון המסכם של ברצלונה בזעם אחרי שהבין שהוא לא מתוכנן לפתוח בקלאסיקו נגד ריאל מדריד הערב בקאמפ נואו (רביעי, 21:00, ONE). האימון המסכם אמנם נערך אתמול בערב, אבל התקרית פורסמה רק היום בשעות הצהריים. כמה שחקנים ניסו להרגיע את הצ'יליאני חם המזג, אבל לא הצליחו. למרות זאת, הוא נכלל בסגל למשחק.

התקרית הזו מגיעה על רקע שמועות גוברות והולכות בדבר מעבר של וידאל לאינטר בחלון ההעברות של ינואר. לפני כשלושה שבועות הוא אמר: "אני רוצה להיות בברצלונה, אבל אני חייב לחשוב על הקריירה שלי. אם בדצמבר או בסוף העונה ארגיש שאני לא חשוב לקבוצה, אצטרך לחשוב על פתרון".

הצ'יליאני בן ה-32 נרכש מבאיירן מינכן תמורת 18 מיליון יורו בקיץ 2018, אבל לא הצליח להפוך לשחקן משמעותי בברצלונה. העונה הוא פתח בשלושה משחקי ליגה בלבד ובשניים נוספים בליגת האלופות. מעבר של וידאל לאינטר יתקבל בטבעיות רבה. אנטוניו קונטה הוא המאמן שהדריך אותו בהכי הרבה משחקים בקריירה (111 משחקים ביובנטוס) ותחתיו הצ'יליאני ביסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הטובים בעולם בעמדה שלו.

* עוד שחקן שלא צפוי לפתוח בקלאסיקו הוא נלסון סמדו, ששעתיים לפני המשחק הגדול התבשר שביתו נפרץ בזמן שהוא שהה עם הקבוצה במלון סופיה הסמוך לקאמפ נואו. ב"קאדנה סר" מדווחים שהיה מדובר בשוד שהופעל בו הרבה כוח, אבל למרבה המזל הבית היה ריק ואיש לא נפגע.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ארתורו וידאל. GettyImages
הספיק להירגע. וידאל עם מסי היום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully